www.rozclinic.com ورود به سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

خوش آمدید

وبلاگ متصل به وب سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    هزینه کاشت مو در کشورهای دیگر

    >> هزینه کاشت مو در کشور های مختلف

    کاشت مو یک روش کاملاً علمی است که در تمامی کشورها از آن برای درمان طاسی در نواحی سر و حتی صورت استفاده می شود. مو به نوبه ی خود در زیبایی صورت بسیار مؤثر است و نبود آن برای هر کسی ناخوشایند است. از این رو از همان ابتدای استفاده از روش کاشت مو تا کنون روز به روز طرفداران این روش ها بیشتر می شوند و افراد بیشتری خود را به دست پزشکان متخصص و تکنسین های پیوند مو می سپارند.   هزینه کاشت مو در دیگر کشورها   هزینه کاشت مو بسته به روش اجرایی و میزان فولیکول مو که در بخش مورد نظر باید کاشت شود می تواند بسیار متغیر باشد. در کشور ها در کلینیک های مختلف هم تغییراتی در هزینه های مشاهده می شود. حال می خواهیم ببینیم در دیگر کشورها چه هزینه ای برای کاشت مو پرداخت می شود. هزینه متوسط پیوند مو در ایران بین 3.5 تا 8.5 میلیون تومان است.  

    هزینه کاشت مو در دیگر کشورها

     

    >> هزینه کاشت مو در کشورهای دیگر

    پیوند مو در کشورهای دیگر نیز هزینه های متعددی دارد. این هزینه ها بر اساس موارد مختلفی تعیین می شود. البته نمی توان گفت بالا بودن هزینه کاشت مو نشان دهنده ی بهتر بودن نتیجه کار است، همچنین در اکثر اوقات کاری که پزشکان در کشور ما انجام می دهند به دلیل تجربه ی بالاتر بهتر از نتایجی است که بیماران در کشورهای دیگر دریافت می کنند.  

    >> کاشت مو در ترکیه

    کشور ترکیه در صنعت توریسم حتی در بخش توریسم درمانی هم فعالیت بالایی دارد. کاشت مو نیز در این کشور به وفور صورت می گیرد. از این رو بیشترین پیوند مو نسبت به کشورهای عربی و انگلستان را به خود جذب می کند. قیمت پیوند مو و خدمات در این کشور مناسب تر از دیگر کشورهای اروپایی است. هزینه متوسط کاشت مو در ترکیه حدود 2000 یورو است که بسته به خدمات و کلینیک می تواند کمی بیشتر یا کمتر شود.  

    >> کاشت مو در هند

    ارزان ترین کشور برای پیوند مو مربوط به کشور هندوستان است. ولی مسافت بالایی که از کشورهای اروپایی تا هند وجود دارد و مهم تر از آن نداشتن اطمینان از خدماتی که در کلینیک های این کشور ارائه می شود نسبت به کشور ترکیه متقاضیان کمتری از کشورهای اروپایی دارد. هزینه متوسطی که برای کاشت مو در هند برآورد می شود 1000 یورو است که رقم بسیار مناسبی است.  

    >> کاشت مو در مجارستان

    مجارستان هم یکی از ارزانترین کشورهایی است که در اروپا اقدام به کاشت مو در آن هزینه کمتری در بر دارد. علاوه بر این مجارستان یکی از پرطرفدارترین مقاصد پیوند مو برای کشورهایی مانند آلمان، اتریش، سوئیس و ... است. سفرهای هوایی کم هزینه و خدمات پیوند مو خوب با قیمت پایین در این کشور مزید بر علت شده است. هزینه متوسط کاشت مو در مجارستان 1700 یورو است.  

    >> کاشت مو در لهستان

    لهستان نیز با قیمت بسیار مناسب ارائه خدمات پیوند مو را انجام می دهد. خدماتی از این قبیل در کشور لهستان هم دارای طرفداران زیادی است؛ زیرا پزشکان زیادی از آمریکا از سال 2000 به بعد در این کشور اقدام به بازسازی کلینیک کرده اند و به فعالیت خود ادامه دادند. این کلینیک ها کار خود را به صورت پیشرفته انجام می دهند و باعث شده اند تا جذابیت این عمل در کشور لهستان برای دیگر ساکنان اروپا بیشتر شود. علاوه بر این هزینه کاشت مو به طور متوسط در لهستان 1500 یورو است که قیمت مناسبی محسوب می شود.  

    >> کاشت مو در آمریکا

    یکی از اولین کشورهایی که در زمینه ی کاشت مو فعالیت خود را شروع کرد و عمل کاشت را توسعه داد، کشور آمریکا نوآوری هایی را هم در زمینه این عمل به وجود آورد و تحقیقات گسترده ای را صورت داد. حال یکی از گرانترین کشورها در این زمینه هم آمریکا است که هزینه متوسط این عمل بین 15000 تا 25000 دلار هزینه را به خود اختصاص داده است.  

    >> کاشت مو در تایلند

    کشور تایلند نیز یکی از سردمداران این عمل هستند و معتقدند بهترین جراحان را با قیمت پایین در خدمت افراد متقاضی کاشت قرار می دهند. هزینه متوسط کاشت در تایلند چیزی حدود 1000 یورو است که می توان اظهار داشت در واقع قیمت مناسب تری را نسبت به دیگر کشورها حتی ایران به خود اختصاص می دهد. همچنین در این کشور خدمات نیز به نحو احسن در اختیار بیماران قرار می گیرد. این کشور آسیای شرقی برای اهالی آسیا و حتی اروپا مقصدی خوب برای عمل های زیبایی زیر نظر پزشکان متخصص و ماهر است.  

    >> کاشت مو در بریتانیا

    یکی از بزرگترین کشورها در زمینه ی عمل زیبایی کاشت مو، بریتانیا است. زنان و مردان زیادی از کشورهای مختلف برای این عمل به این کشور سفر می کنند. هر چند هزینه کاشت در بریتانیا بالاست ولی خیلی از افراد آن را می پذیرند. هزینه متوسط این عمل در بریتانیا معادل 3000 تا 8000 پوند است. این کشور از تکنولوژی های برتر نیز در این زمینه استفاده می کند و نتایج پیوند مو نیز بسیار مطلوب و مورد توجه است.  

    >> هزینه کاشت مو در سایر کشورها

    در کشورهای دیگر نیز هزینه های متفاوتی برای این عمل مشاهده می شود. به عنوان مثال کاشت مو در اسپانیا حدود 2300 یورو، در فرانسه 4100 یورو، در هلند 3000 یورو هزینه متوسط در بر دارد. البته کیفیت کاشت و جراحی های زیبایی در کشور ما بسیار مورد قبول است به گونه ای که اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی به خوبی به این امر واقفند. از این رو سالانه تعداد زیادی متقاضی از کشورهای اطراف به ایران می آیند تا از خدمات جراحی های زیبایی و پیوند مو توسط متخصصان خبره بهره ببرند. به همین علت اکثر ایرانیان ترجیح می دهند در کشور خود اقدام به کاشت بخش طاسی مو و جراحی های زیبایی بپردازند و نتایجی مطلوب هم می گیرند. این افراد با توجه به نیاز و هزینه خود می توانند از کلینک های مختلف که ممکن است محدوده ی قیمتی مناسب تری داشته باشند را پیدا کرده و از خدمات آن ها بهره ببرند. در این صورت اگر نیاز به ترمیم باشد دسترسی به فرد ارائه دهنده خدمات راحت تر است و نیازی به سفر به کشوری دیگر وجود ندارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

     
    امیر علوی
    سه شنبه 30 بهمن 1397 - 14:41
    بازدید : 439

    آیا امکان رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد وجود دارد

    >> بررسی رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد

    لیزر موهای زائد در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های معتبر و تایید شده زیبایی پوست و مو، می‌تواند بهترین تاثیر را برای از بین بردن موهای زائد شما را در پی داشته باشد. از بین بردن موهای زائد با لیزر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش دائمی و همیشگی موهای زائد است. با این حال، میزان حذف مو و تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر، از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.   رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد   به بیان ساده تر، در زمینه حذف موهای زائد با روش لیزر درمانی "به یک میزان و اندازه برای همه" وجود ندارد. عوامل زیادی وجود دارد که ممکن است اثربخشی حذف موهای زائد با لیزر را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می‌توان به نوع پوست افراد، میزان رشد و رنگ موهای زائد ، تکنولوژی و فناوری دستگاه لیزر مورد استفاده و مهارت و میزان تسلط تکنسین و اپراتور هر درمانگاه و کلینیکی اشاره کرد.   رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد   اگر چه این عوامل ممکن است بر روی روش انجام لیزر موهای زائد موثر باشد، اما اگر شما به یک درمانگاه و کلینیک معتبر و  تخصصی زیبایی پوست و مو که مجهز به کادر درمانی مجرب و آموزش دیده و بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 باشد، مراجعه کنید؛ نتایج به مراتب بهتری دریافت خواهید کرد.  

    >> چگونه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کار می کنند؟

    برای درک اینکه چرا جلسات متعدد برای دستیابی به نتایج دائمی از بین بردن موهای زائد تعیین می‌شود، باید بدانید که چگونه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کار می کنند. در ادامه ما  تکنولوژی و فناوری مورد استفاده  در این زمینه را برای حذف موهای زائد بیشتر توضیح خواهیم داد. با استفاده از تکنولوژی دستگاه‌های مجهز به فناوری پیشرفته لیزر، تکنسین و اپراتور طیف‌ها و پالس‌های متمرکز از نور لیزر را به ناحیه‌ای که می خواهد موهای زائد برداشته شود، می‌تاباند. این طیف‌ها و پالس‌های نور لیزر در یک طول موج خاص تنظیم شده و تنها ملانین‌ و رنگدانه‌های تیره در موهای زائد را مورد هدف قرار می‌دهد و آنها را از بین می‌برد. اشعه‌های لیزر مستقیما به سمت فولیکول‌های مو می‌رود و آنها را از ریشه از بین می‌برد تا مجددا رشد نکنند. با این حال، لیزر تنها می تواند موهای زائد رشد یافته را مورد هدف قرار دهد، و تکنولوژی و فناوری‌های دستگاه‌های لیزر قدیمی تنها می‌توانستند موهای زائد افرادی که دارای موهای تیره و پوست‌های روشن بودند را از بین ببرند. به همین دلیل است که برای رسیدن به نتایج بهتر، پزشک متخصص جلسات متعدد لیزر موهای زائد را برای افراد مختلف تعیین می‌کند.  

    >> لیزر موهای زائد چه تاثیری می‌گذارد؟

    >>> مراحل رشد مو

    مو نه به صورت پیوسته، بلکه به صورت مرحله‌ای  رشد می‌کند، معمولا هر  4 تا 6 هفته بسته به قسمت و ناحیه‌‌ی بدن ، رشد تازه ای از مو اتفاق می‌افتد. در طول این دوره‌ها، سه مرحله مجزا و متمایز برای رشد موهای افراد وجود دارد:

    1. مرحله آناژن (مرحله رشد)
    2. مرحله کاتاژن (مرحله میانی)
    3. مرحله تلوژن (استراحت)

      فرآیند لیزر موهای زائد فقط در مرحله‌ی آناژن موثر است. خبر خوب این است که تقریبا 75٪ از موهای بدن شما در این مرحله رشد می‌کنند، زیرا طولانی‌ترین چرخه رشد موها در مرحله آناژن قرار دارد. از آنجایی که هر مویی را نمی‌توان در هر جلسه  با لیزر موهای زائد مورد هدف قرار داد، متوجه خواهید شد که برخی از موها چند هفته پس از اولین جلسه شروع فرآیند لیزر درمانی دوباره رشد می کنند. با این حال، موهای بیشتر و بیشتری در جلسات بعدی در مرحله‌ی آناژن مورد هدف  قرار می‌گیرند، که باعث کاهش کلی موها و  صاف و نرم شدن پوست می‌شود. به طور سنتی، لیزر موهای زائد تنها برای یک نوع از پوست و رنگ مو موثر بود. این به این دلیل است که تکنولوژی اولیه دستگاه‌های لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی تنها برای رنگ‌های متضاد پوست و مو یعنی موی تیره و پوست روشن موثر بود. این محدودیت باعث شده بود که تا چند سال پیش همه مردم تمایلی به از بین بردن موهای زائد خود با تکنولوژی و فناوری دستگاه‌های لیزر موهای زائد نداشته باشند و همگان از این روش و راهکار نوین و موثر استقبال نمی‌کردند. با این حال، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دستگاه‌های مجهز به فناوری لیزر برای از بین بردن موهای زائد همگان قابل دسترس هستند. فناوری و تکنولوژی دستگاه‌های لیزر موهای زائد امروزی، بدون توجه به نوع پوست و رنگ موی افراد موهای زائد آنها را مورد هدف خود قرار می‌دهند.  

    >> دستگاه‌های IPL چگونه کار می‌کنند؟

    این دستگاه‌ها جایگزینی ارزان برای دستگاه‌های لیزر موهای زائد هستند. این دستگاه‌ها مجهز به فناوری لیزر نیستند بلکه دارای فلش لامپ‌های زنون هستند که نور چند طول موجی را برای از بین بردن موهای زائد به موضع مورد نظر می‌فرستند. پوست‌های روشن و موهای تیره ممکن است از این روش جواب بگیرند ولی این روش برای افراد دارای پوست تیره و موهای روشن زیاد جواب نمی‌دهد. به هر حال  لیزر سریع تر و موثرتر است. با استفاده از لیزر شما در زمان و پول خود صرفه جویی می‌کنید. تکنولوژی و فناوری لیزر قابل آموزش به تکنسین‌ها و اپراتورها است. بنابراین، اگر به دنبال گرفتن بهترین نتایج برای  حذف موهای زائد خود هستید از روش لیزر موهای زائد استفاده کنید. اما تکنولوژی و فناوری مورد استفاده دستگاه‌های لیزر موهای زائد بسیار اهمیت دارد. بنابراین در انتخاب درمانگاه و کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو توجه زیادی داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه و کمترین عوارض را از این روش بگیرید حتما به مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو مراجعه کنید. در این مراکز پزشکان متخصص زیبایی پوست و مو حضور دارند و به شما بهترین مشاوره‌ها قبل از شروع فرآیند لیزر درمانی و بهترین توصیه‌های در حین و پس از فرآیند را می‌دهند و همواره در کنار شما حضور دارند. همچنین کادر درمانی تمامی نکات ایمنی و بهداشتی را قبل در حین و پس از فرآیند برای بیماران و مراجعه کنندگان رعایت می‌کند تا تجربه‌ای بی نظیر از حضور در این مراکز کسب کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    امیر علوی
    دوشنبه 29 بهمن 1397 - 13:21
    بازدید : 411

    محدودیت های تزریق بوتاکس چیست

    >> محدودیت های تزریق بوتاکس

    تزریق بوتاکس دارای کاربردهای گسترده ای می باشد و علاوه بر راهکارهای زیبایی برای درمان و بهبودی بسیاری از عارضه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای رفع درد مچ دست که در اثر گرفتگی ماهیچه و مشکلات عصب بروز پیدا کرده باشد، برای بهبود لرزش مچ دست و انگشتان دست، برای بهبودی لرزش پا، بهبودی دیستونی عضلات مختلف بدن مانند گردن، شانه، بازو، افتادگی و شل شدگی پوست اعضای مختلف بدن از جمله گردن، غبغب، پوست دست و پا، زاویه دار کردن صورت، کوچک تر کردن فک صورت، رفع چین و چروک و خط و خطوط صورت و بدن تزریق بوتاکس انجام می دهند.   محدودیت های تزریق بوتاکس   اما سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که آیا تمامی افراد می توانند از تزریق بوتاکس بهره مند شوند یا نه؟ در جواب این سوال باید گفت، که پزشک متخصص قبل از تزریق بوتاکس وضعیت جسمانی و سنی فرد را به خوبی بررسی می کند و سپس مجوز تزریق بوتاکس را صادر می کند، این بدین معنی است که تزریق بوتاکس همراه با محدودیت هایی می باشد و فرد باید از نظر جسمی در شرایط تزریق بوتاکس قرار داشته باشد.   محدودیت های تزریق بوتاکس   این نکته را توجه نمایید که با توجه به اینکه تزریق بوتاکس در نواحی مختلف بدن صورت می گیرد، ممکن است برخی از بیماری ها و عارضه هایی که سبب محدودیت تزریق بوتاکس می باشد، برای تزریق در ناحیه ای خاص در نظر گرفته شده باشد نه در تمامی ناحیه ها. اما عواملی که سبب محدودیت های تزریق بوتاکس می شوند به دو دسته تقسیم بندی می شوند که می توان به عوامل موقتی و عوامل دائمی اشاره کرد. در ادامه به طور مفصل این عوامل را بحث خواهیم کرد.

     

    >> عواملی که به صورت موقت باعث محدودیت تزریق بوتاکس می شوند

    از عواملی که به صورت موقت باعث محدودیت در تزریق بوتاکس می شوند می توان به مصرف برخی داروها اشاره کرد. کاملا واضح است که هدف از مصرف دارو بهبودی یا کنترل بیماری می باشد. برخی داروها می باشند که باید دائما مصرف شوند و حتی مصرف آن ها به مدت یک یا دو روز هم به تعویق نیفتد. اگر بیماری فرد جزو بیماری هایی باشد که باید از تزریق بوتاکس اجتناب نمایند و قطع مصرف دارو هم حتی به مدت چند روز برای آن ها خطر آفرین می باشد، نباید به هیچ وجه بوتاکس تزریق نمایند. اما در برخی مواقع فرد برای بیماری ساده ای مثل عفونت خفیف ناشی از سرماخوردگی و یا رقیق کردن خون داروهایی را برای درمان و کنترل مصرف می کند، قطع این داروها به مدت چندین روز ضرر خاصی را متوجه فرد نمی کند و فرد به راحتی می تواند از روش های جایگزین استفاده نماید. این افراد می توانند به مدت یک هفته قبل از تزریق بوتاکس مصرف دارو را قطع نموده و محدودیت تزریق بوتاکس را از بین ببرند. از این دسته داروها می توان به ایبوپروفن، آسپیرین و ادویل، آلیو و موترین اشاره کرد. مصرف برخی از مکمل های غذایی چون قرص های ویتامینه یک هفته قبل از تزریق بوتاکس به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود، از این دسته از ویتامین هایی که باید 7 تا 8 روز قبل از تزریق قطع مصرف شوند می توان به ویتامین ای، روغن ماهی یا امگا 3 اشاره کرد. با وجود مزیت های زیادی که داروهای گیاهی و گیاهان دارند اما در برخی موارد باید برای انجام کارهای درمانی مصرف آن ها را محدود کرد، زنجبیل از این دسته از گیاهانی است که باید یک هفته قبل از تزریق مصرف آن قطع گردد. داروی گیاهی جینکوبیلوبا که برای جلوگیری از آلزایمر و افزایش حافظه استفاده می شود نیز از داروهایی می باشد که باید یک هفته قبل از تزریق بوتاکس کاملا قطع مصرف شود. مصرف آنتی بیوتیک هایی چون خانواده ی جنتامایسین، تتراسایکلین و داروهایی چون مهار کننده های آمینو گلیکوزیدی نیز 7 تا 14 روز قبل از تزریق بوتاکس نباید مصرف شوند. به طور کلی داروهای رقیق کننده ی خون، داروهایی که عضلات را شل می کنند، داروهای آرام بخش جزو داروهای محدود کننده ی تزریق می باشند و 7 تا 10 روز قبل از تجویز باید مصرف آن ها قطع شود.

     

    >> بیماری های محدود کننده ی تزریق بوتاکس

    با وجود مزیت های زیادی که تزریق بوتاکس دارد، اما برای برخی افراد نه تنها مزیتی در پی نداشته بلکه ممکن است افراد را با عوارض ناخوشایندی روبرو سازد. این افراد، افرادی می باشند که مبتلا به بیماری های خاص بوده و متاسفانه تزریق بوتاکس در آن ها نتیجه بخش نخواهد بود. قبل از تزریق بوتاکس بهتر است که ناحیه ی مورد نظر را بررسی نمایید. ناحیه ای که در آن قرار است بوتاکس تزریق شود باید عاری از زخم سطحی، زخم باز و عمیق، عفونت و تبخال باشد. عفونت و تبخال در ناحیه ی تزریق عوارض بسیار زیادی را در پی دارد و تزریق بوتاکس نتیجه بخش نخواهد بود. افرادی که به بیماری های ریوی مانند آسم و تنگی نفس مبتلا می باشند باید از تزریق بوتاکس اجتناب نمایند. بیماران مبتلا به میاستنی گراویس، بیمارانی که مبتلا به ضعف عضلانی می باشند نیز باید از تزریق بوتاکس اجتناب نمایند. افراد مبتلا به نارسایی های کلیوی و بیماری های مزمن کبدی نیز جزو افرادی می باشند که نباید بوتاکس تزریق نمایند. بیماران مبتلا به مشکلات انعقاد خون که داروهایی با دوز بالا مصرف می نمایند نیز باید از تزریق اجتناب نمایند. خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی می باشند، نباید به هیچ عنوان بوتاکس تزریق نمایند. بیماران مبتلا به ام اس نیز از نظر پزشکان نباید برای تزریق توکسین اقدام نمایند، اما در برخی موارد پزشکان برای بهبود لرزش های بدن آن ها مانند دست و انگشتان دوز کمی از بوتاکس را در ناحیه ی معینی تزریق می نمایند. بسیاری از افراد اظهار نظر می کنند که تزریق توکسین باکتری کلستریدیوم بوتولینوم یا همان بوتاکس محدودیت سنی به دنبال ندارد، در حالی که پزشکان متخصص قبل از تزریق بوتاکس سن فرد را نیز مد نظر قرار می دهند، به عنوان مثال تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت زیر 18 سال مناسب نمی باشد. افراد بالای 70 سال نیز نباید بوتاکس تزریق نمایند.

     

    >> فعالیت هایی که بهتر است قبل از تزریق بوتاکس محدود شوند

    با توجه به اینکه برخی افراد بعد از تزریق توکسین با عوارضی چون تورم، کبودی، درد و التهاب و قرمزی مواجه می شوند، بهتر است که افراد از فعالیت هایی که سبب بدتر شدن این عوارض می شود جلوگیری نمایند. نوشیدن الکل، مصرف سیگار، مصرف برخی داروها از فعالیت هایی که باید محدود شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    يکشنبه 28 بهمن 1397 - 13:39
    بازدید : 432

    10 مسئله که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

    >> 10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

    لیزر موهای زائد یک راهکار و روش نوین برای از بین بردن موهای زائد است. قبل از شروع فرآیند لیزر درمانی برای از بین موهای زائدتان چند چیز وجود دارد که همه باید آنها را بدانند. ما 10 مسئله اصلی را که باید قبل از انجام لیزر موهای زائد بدانید، ذکر کرده ایم، که با دانستن آنها می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.   10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

     

    1- لیزر موهای زائد چگونه کار می کند.

    در حالی که ما دوست داریم ادعا کنیم که این یک روش جادویی است، ولی واقعیت این است که از بین موهای با لیزر یک روش کاملا علمی و اصولی است! به عبارت ساده‌تر، این کار به این صورت انجام می‌شود: برای از بین بردن موهای زائد هر قسمتی از بدن پرتو لیزر دستگاه‌های مجهز به این فناوری مستقیم به سمت رنگدانه‌های فولیکول‌های موی آن قسمت، تابیده می‌شود. لیزر موهای زائد در شاخه پزشکی زیبایی پوست و مو قرار می‌گیرد و تحت نظارت قوانین سختگیرانه مجامع پزشکی قرار دارد. قبل از مراجعه به هر درمانگاه و کلینیک زیبایی پوست و مو برای لیزر درمانی حتما مطمئن شوید که آن مرکز مجهز به جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 باشد.   10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

    2- قبل از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید.

    اگر در دو هفته قبل از لیزر موهای زائد، پوستتان در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفته باشد، در این مراکز از پذیرش شما امتناع می‌کنند چرا که در این صورت اشعه‌های لیزر هر کدام از رنگدانه‌های روی پوست شما را می‌سوزاند. اگر دوست دارید در فصل تابستان در کنار ساحل دریا یا استخرهای روباز آفتاب بگیرید؛ بهتر است فصل پاییز یا زمستان را برای اینکار انتخاب کنید.  

    3- پوست خود را قبل از لیزر موهای زائد برنزه نکنید.

    هرگز قبل از لیزر موهای زائد پوست خود را برنزه نکنید. کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو که دارای مجوز و تایید شده هستند؛ هرگز افرادی که پوست خود را مدت کوتاهی قبل از مراجعه به این مراکز برنزه کرده‌اند؛ پذیرش نمی‌کنند. چرا که اشعه‌های لیزر پوست برنزه را می‌سوزانند و عوارض و مشکلات بدی را برای پوست این اشخاص در پی دارند.  

    4- قبل از لیزر موهای زائد ناحیه مورد نظر را با تیغ اصلاح کنید اما وکس نزنید.

    12 تا 14 ساعت قبل از لیزر درمانی، موهای زائد قسمتی از پوست بدنتان که قرار است اشعه‌های لیزر بر روی آنها تابیده شود؛ با تیغ اصلاح کنید. چرا که قرار نیست اشعه‌های لیزر به مدت طولانی بر روی پوست تابیده شود تا آن ناحیه مورد نظر را دچار سوختگی کند. اشعه‌های لیزر بر فولکول‌های ریشه مو تابیده می‌شود و آنها را از ریشه از بین می‌برد.  

    5- قبل از لیزر موهای زائد از کرم مرطوب کننده استفاده نکنید.

    در روز شروع لیزر درمانی باید پوست شما کاملا حالت طبیعی خود را داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که در آن روز پوست شما تمیز و عاری از وجود هر گونه کرم مرطوب کننده و دئودورانت بر روی آن باشد، این مسئله حتی باید تا 24 ساعت بعد از لیزر موهای زائد هم رعایت شود.  

    6- در مشاوره قبل از لیزر موهای زائد با پزشک مربوطه صادق باشید.

    در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و زیبایی، قبل از شروع لیزر موهای زائد پزشک متخصص با بیمار و شخص مراجعه کننده ملاقات کرده و اطلاعاتی از بیماری‌های قبلی و فعلی پوستی وی می‌گیرد. صداقت داشتن و در جریان قرار دادن پزشک متخصص از تمامی بیماری‌ها و اطلاعات پزشکی خود، روند و جریان درمان را بهتر و مطابق میل شما پیش خواهد برد. چرا که پزشک متخصص این اطلاعات پزشکی در مورد شما را به همراه نوع پوست‌تان، در اختیار تکنسین و اپراتورهای مجرب، کارآزموده و آموزش دیده قرار می‌دهد تا بهترین نتیجه را بگیرید.  

    7- انتظارات معقولانه از فرآیند لیزر موهای زائد خود داشته باشید.

    قرار نیست در جلسه اول به نتیجه ایده آل و مورد انتظار خود برسید؛ این کار زمانبر است. همچنین نباید از هر روش درمانی‌ای انتظار داشته باشید که 100 درصد انتظارات و توقعات شما را برآورده کند. لیزر موهای زائد هم یک روش درمانی مثل دیگر روش‌های درمانی است و دریافت نتیجه مطلوب و مورد انتظار از آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. رشد مجدد موها در این روش به طور کامل از بین نمی‌رود، بلکه بسیار کمتر نسبت به دیگر روش‌ها می‌شود. برخی از عوامل بیولوژیکی و هورمون‌ها که برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است در رشد مجدد موها نقش دارد.

     

    8- برای گرفتن نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد ثابت قدم باشید.

    برای گرفتن بهترین نتایج از لیزر موهای زائد، در فواصل زمانی‌ای که تکنسین و اپراتور برای از سرگیری ادامه روند درمان تعیین می‌کند؛ حتما مراجعه کنید. از بین بردن موهای زائد با لیزر در یک جلسه اتفاق نمی‌افتد؛ بسته به محل درمان، نوع پوست افراد و میزان موهای زائد ناحیه مورد نظر؛ تعداد جلسات درمانی متغیر است. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد بدن به طور کلی، برای هر قسمت تعداد جلسات متفاوتی نسبت به قسمت دیگر و نسبت به تعداد مو و نوع پوست افراد تعیین می‌شود.  

    9- برای بعد از لیزر موهای زائد، از محصولات توصیه شده استفاده کنید.

    پوست هر کدام از قسمت‌های تحت تاثیر اشعه‌های لیزر قرار گرفته ممکن است در مواجهه با گرما و حرارت نور خورشید تحت تاثیر قرار گیرد. به همین دلیل پزشک متخصص با توجه به نوع پوست هر فرد و میزان تحت تاثیر قرار گرفتن پوست او محصولات مراقبتی‌ای برای او تجویز کند. افراد حتما باید از محصولات مراقبت از پوستی توصیه شده توسط پزشک متخصص استفاده کنند. به یاد داشته باشید که پوست بدن شما بعد از لیزر درمانی تا 48 ساعت نسبت به حرارت و گرمی خورشید حساس است که در این زمان باید از آرایش کردن اجتناب کنید و از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالای 50 استفاده کنید.  

    10- بعد از لیزر موهای زائد از ورزش کردن و دوش گرم گرفتن اجتناب کنید

    ورزش کردن و دوش گرم گرفتن، هر دو فعالیت دمای بدن شما را افزایش می دهد و باعث می‌شود تا بدن‌تان عرق کند تا زمینه‌ی بالقوه‌ی رشد باکتری در آن ناحیه ایجاد شود. این امر می تواند منجر به عفونت یا رشد مجدد موهای زائد شود. بنابراین توصیه می شود حداقل 24 ساعت پس از لیزر موهای زائد از انجام هر گونه فعالیتی که ممکن است دمای بدن شما را افزایش دهد و فولیکول‌های مو را دردناک کند، خودداری کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    شنبه 27 بهمن 1397 - 13:49
    بازدید : 379

    آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

    >> لیپوماتیک مجدد

    داشتن یک اندام زیبا و جذاب آرزوی هر فردیست که محققان و پزشکان زیبایی با ابداع متد ها و روش های متنوع به دنبال دست یابی به آن بوده اند. در عصر حاضر لیپوماتیک از جمله شیوه های نوین تناسب اندام و لاغری موضعی بدن به شمار می رود اما با اینحال باز هم برگشت چربی ها بعد از لیپوماتیک و احتمال چاقی دوباره بعضی از بیماران را بسیار هراسان و نگران می کند. در واقع آن ها باید بدانند که این نگرانی کاملا بی مورد است و عدم نیاز به لیپوماتیک مجدد با اجرای سبک زندگی سالم امری دست یافتنیست.     لیپوماتیک مجدد

     

    >> آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

    همانطور که می دانید شیوه های مختلفی جهت لاغری موضعی وجود دارد. روش هایی مانند لیپولیز، لیپوماتیک و لیپوساکشن همگی با استفاده از دستگاه هایی خاص برای حذف چربی های زاید بدن در اندام هایی که دچار چاقی موضعی هستند بکار می رود. برای اکثریت افراد که تفاوت این روش ها را نمی دانند در نگاه اول هیچ فرقی بین آن ها برایشان وجود ندارد و معمولا نتیجه نهایی و میزان هزینه ای که قرار است بپردازند برایشان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.   لیپوماتیک مجدد   لذا یکی از مهم ترین سوالاتی که در ذهن افراد شکل می گیرد اینست که آیا آن ها مجددا هم به انجام جراحی لاغری نیاز پیدا خواهند کرد یا خیر؟ انواع روش های نام برده شده جهت تخلیه چربی های اضافی در بدن فرد دارای اضافه وزن را از شر چربی های اضافی رهایی می بخشد اما نباید فراموش کرد که ماندگار بودن نتایج و نوع عوارض و هزینه ای که برای لاغر شدن بکار می رود همگی در روش های یاد شده با هم متفاوت خواهد بود. در حال حاضر لیپوماتیک از جمله جدیدترین متد هایی می باشد که برای کاهش حجم چربی های اندام ها توسط جراحان زیبایی حاذق در کلینیک های تخصصی انجام می شود و توانسته است با نتایج درخشانی که از خود برجای گذاشته میزان برگشت پذیری چربی ها را به زیر دو درصد برساند. در نتیجه به انجام لیپوماتیک مجدد نیازی نخواهد بود. بدین ترتیب توصیه و پیشنهاد اکثر جراحان زیبایی اینست که آن ها یک روش ایمن و با نتایجی ماندگار را کمترین عوارض ممکن را به همراه دارد انتخاب کنند و آن چیزی نیست جز روش لیپوماتیک که با آخرین متد جراحی روز دنیا انجام می شود.  

    >> آیا اعتماد به لاغری با روش لیپوماتیک درست است؟

    در جراحی لیپوماتیک به این دلیل که چربی های مازاد یک اندام به صورت مایع از آن تخلیه می شود، تغییر سایز و فرم اندام را می توان به راحتی مشاهده نمود. تا کنون انجام لیپوماتیک مجدد بسیار نادر بوده است و افراد یک اندام را دوبار تحت جراحی لیپوماتیک قرار نمی دهند. این امر به دلیل قابل اعتماد بودن و نوع عملکردی است که در این روش مشاهده می شود. در حقیقت در جراحی لیپوماتیک سلول های چربی از اندام خارج می شوند و حتی اگر فرد باز هم چاقی را پس از آن تجربه کند میزان آن در اندام جراحی شده بسیار اندک خواهد بود. در لیپوماتیک چربی هایی که در زیر پوست قرار دارند تخلیه می شوند. اگر فرد پس از جراحی مراقبت های لازم را انجام دهد و با رعایت رژیم غذایی سالم در حفظ سلامت بدن خود کوشا باشد هرگز نیازی به لیپوماتیک مجدد نخواهد داشت. برخی از افراد با توجه به اینکه می دانند از میزان سلول های چربی بدن کاسته شده است لذا با خیال راحت و اطمینان ازینکه چاق نخواهند شد به پرخوری و نارعایتی می پردازند. در این رابطه باید حتما این موضوع را ذکر کرد که با مشاهده کاهش سایز کم، شکم، پهلو یا ... نباید چاقی بدن را فراموش کرده و با خیال راحت به روال عادی گذشته پرداخت. شاید لیپوماتیک مجدد برای اندام مورد نظر نیاز نباشد اما سایر اندام ها دچار چاقی مفرط می شوند و مهم تر از همه اینکه تناسب اندام و همنواختی ظاهری آن ها از بین می رود. پس بهتر است که با پیشگیری سبک زندگی درست و سالم به سلامت و لاغر بودن اهمیت داد. توجه کنید که متخصصان زیبایی اظهار دارند لیپوماتیک مجدد خیلی کم و به ندرت اتفاق می افتد و در واقع هیچ کدام از بیماران این درخواست را نخواهند داشت. برای اینکه سایر اندام ها نیز چاق نشوند و فرد بتواند همیشه یک روال مناسب و ایده آل را به دنبال داشته باشد بهتر است که از رعایت رژیم های غذایی سالم و ورزش غافل نشود.  

    >> با لیپوماتیک یک زندگی سالم را آغاز کنید

    برخی از بیماران میزان هزینه ای که قرار است برای لیپوماتیک در نظر بگیرند را بالا می دانند اما هنگامی که نتایج حاصل از آن را می بینند از اینکه این روش را انتخاب کردند بسیار ابراز خرسندی می کنند. داشتن انگیزه برای اینکه افراد بتوانند سالم زندگی کنند امر مهمیست و پس از انجام جراحی لیپوماتیک می توان هم از شر چربی های مازاد اندام چاق بدن خلاص شد و هم به دنبال آن یک زندگی سالم و یک سبک جدید و درست از آن را در پیش گرفت. رعایت یک رژیم غذایی مناسب که در آن افراد شیرینی و کربوهیدرات کمی را مصرف می کنند و به طور منظم و روزانه ورزش می کنند افراد را وارد الگوی مناسب از زندگی خواهد کرد. جالب است بدانید که انجام این راهکار نه تنها موجب انجام لیپوماتیک مجدد نمی شود، بلکه بسیاری از بیماری های جانبی از جمله کبد چرب را نبر برطرف می کند. نکته قابل اهمیت اینجاست که رعایت های بعد از عمل به قدری مهم است که وقتی افراد مراجعه کننده در جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود صحبت می کنند در صورتی که قصد اجرای الگو های درست را نداشته باشند، جراح به آن ها پیشنهاد عمل نخواهد داد چرا که می توانند وزن قبلی خود را مجددا بدست آورند حال با این تفاوت که چربی ها در سایر اندام ها جمع می شوند و چاقی را به وجود می آورند.  

    >> حذف لیپوماتیک مجدد و زیباتر شدن سایر اندام ها

    در روش پیکرتراشی لیپوماتیک، لاغر شدن و لاغر ماندن بدن بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. استفاده از امواج اینفراسونیک برای به وجود آوردن لرزش و نوسان در ناحیه مورد نظر سبب می شود که چربی ها به بهترین نحو ممکن خارج شوند. عدم خراب شدن چربی هایی که جدا شده اند نیز موجب می شود که بتوان مجددا آن را برای زیباتر شدن سایر اندام های بدن بکار برد. لذا به جای اینکه فرد ماده موثری را از دست دهد می تواند سبب زیبایی و جذابیت سایر اندام های بدن نیز شود. لذا با حذف لیپوماتیک مجدد از طریق اجرای سبک زندگی سالم و استفاده از چربی های خرد شده برای افزایش میزان جذابیت سایر اندام ها شما می توانید از برترین روش لاغری دنیا بهره مند شوید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    جمعه 26 بهمن 1397 - 13:08
    بازدید : 403

    لیپوماتیک زنان و کاربرد های آن

    >> لیپوماتیک زنان و کاربرد های آن

    بانوان به نسبت بیشتری در مقایسه با آقایان تمایل دارند تا اندام هایی زیبا و جذاب داشته باشند. چاق بودن بعضی از اندام ها مانند شکم، پهلو و ران ها موجب می شود تا زیبایی اندام برهم بخورد و فرد آرزوی خلاصی از شر چربی های اضافی را داشته باشد. عمل لیپوماتیک از جمله روش های پیشرفته ای است که با ساکشن چربی های مازاد لاغری را برای بانوان راحت کرده است. لیپوماتیک زنان از تکنولوژی دقیقی بهره مند می باشد که آن را نسبت به سایر روش های قدیمی تر متمایز و متفاوت کرده است.   لیپوماتیک زنان

     

    >> لیپوماتیک زنان چیست؟

    لیپوماتیک زنان روشی نوین و جدید جهت تخلیه کردن چربی های بدن است که بسیاری از بانوان به دلیل نتایج شگرف آن سطح رضایت قابل توجهی را اعلام کرده اند. خوشبختانه عمل لیپوماتیک در بانوان در مقایسه با شیوه های لاغری دیگر مانند لیپوساکشن از عملکرد بهتری برخوردار است. این متد در یک جلسه سبب خروج میزان زیادی از چربی های اندام می شود.   لیپوماتیک زنان   در نتیجه بانوانی که با رژیم نمی توانند به لاغری مورد نظر در اندام خود برسند نیازی نیست که روش های سخت یا طاقت فرسا را امتحان کنند. لیپوماتیک می تواند از بهترین راهکار هایی باشد که کمک شایانی به آن ها خواهد کرد. این روش با استفاده از یک ابزار فلزی به نام کانولا انجام می شود. کانولا با وارد شدن به بافت چربی های اندام، سبب ایجاد ارتعاشات و لرزش هایی می شود که در ریز و خرد شدن سلول های چربی نقش اساسی دارد. در نتیجه سلول ها شل می شوند و توسط مکش این دستگاه از ناحیه خارج خواهند شد. جالب اینجاست که یکی از بهترین مزایای لیپوماتیک زنان عدم آسیب رسانی به سلول های چربی است. بخصوص در زنان به علت اینکه تخلیه چربی ها دارای کاربرد های بیشتری در مقایسه با مردان می باشد آن ها می توانند با خارج کردن چربی های بدنشان به سایر نقاط بدن مانند سینه و باسن که دارای متقاضیان زیادی برای انجام پروتز می باشد نیز کمک کنند. سالم بودن و قابل استفاده بودن چربی های اضافی امکان تزریق آن ها را به سایر اندام ها می دهد و شانس اینکه شما بتوانید هم با لیپوماتیک و هم با تزریق چربی زیبایی چند برابری را بدست آورید را میسر می کند.  

    >> لاغری با لیپوماتیک زنان

    شاید برای شما نیز جای سوال باشد که چگونه می توان چاقی اضافی یک اندام را بدون بازگشت تجربه کرد. این دغدغه که برای زنان جامعه به یک معضل تبدیل شده است با انجام عمل لیپوماتیک برطرف خواهد شد. لیپوماتیک شامل چیزی حدود 600 ارتعاش در یک دقیقه می باشد که با تاثیر قابل توجهی که در خرد کردن سلول های چربی دارد، آن ها را کاملا ریز کرده و سپس به بیرون هدایت می کند. در روش لاغری لیپوماتیک، لاغری اندام تنها گزینه ای نیست که افراد به آن دست پیدا می کنند، بلکه لاغری به همراه یک پوست صاف و بدون تحمل هیچگونه عارضه جانبی از مهم ترین تاثیرات این روش است. لیپوماتیک زنان اندام آن ها را بسیار خوش فرم کرده و اندامی زیبا و تراشیده را در اختیارشان می گذارد. از آنجایی که زنان به زیبایی و یک داشتن یک هیکل بی عیب و نقص و جذاب تمایل زیادی از خود نشان می دهند، روش های مدرن لاغری اندام های بدن برایشان بسیار کاربردی خواهد بود.  

    >> کاربرد های لیپوماتیک زنان

    با توجه به اینکه برخی از اندام های بدن بیشتر دچار چاقی موضعی می شوند اما این روش برای نواحی مختلف به طور معمول کاربرد دارد. حتی ساق پا و نواحی اطراف زانو و در ناحیه صورت و غبغب نیز می توان از فواید عمل لیپوماتیک بهره مند شد.  

    >> ویژگی های لیپوماتیک زنان

    1. متدی نوین و جدید که بسیاری از عوارض سیستم ها و روش های قبلی لاغری موضعی را به همراه ندارد.
    2. استفاده از انرژی مافوق صوت در روش لیپوماتیک آن را به یک متد منحصربفرد تبدیل کرده است.
    3. زمان عمل لیپوماتیک بسیار کوتاه است و نیاز به صرف وقتی طولانی ندارد.
    4. عوارض جانبی حاصل از این روش بسیار کم و محدود می باشد.
    5. با حذف بیهوشی کامل از این روش لاغری طرفداران زیادی به سمت انجام آن جذب شده اند.
    6. کوتاه بودن دوران نقاهت لیپوماتیک زنان یک نکته مثبت و مفید برای آن هاست.
    7. پس از لیپوماتیک، بانوان دیگر نیازی به لیفت پوست ناحیه ندارند و با مکانیزمی که این روش داراست پوست بخودی خود کشیده و صاف خواهد شد.
    8. خطر ایجاد آمبولی در این روش بسیار پایین است و به ندرت رخ می دهد.

     

    >> لیپوماتیک زنان در ناحیه شکم

    زنان برای اینکه یک شکم صاف و تخت داشته باشند معمولا از رژیم های لاغری استفاده می کنند. متاسفانه این رژیم ها در برخی از موارد پاسخگوی نیاز فرد نیست و با اینکه میزان حجم چربی های کل بدن را کمتر می کند اما در برخی از اندام ها هنوز هم چاقی موضعی دیده می شود. شکم یکی از این اندام هاست که بیشترین تقاضا را برای لیپوماتیک دارا می باشد. زنان پس از لیپوماتیک این ناحیه با یک شکم تخت و زیبا روبرو می شوند که هیچگونه سلول چربی اضافی ندارد. بدین ترتیب پوشیدن لباس هایی جذب که بیرون زدن شکم تیپ و هیکل را برهم نریزد برای آن ها بسیار لذت بخش می شود. ناهمواری ها و چاقی موضعی شکم در برخی از مواقع نوع نشستن و انجام تمرینات ورزشی را نیز سخت می کند. لیپوماتیک برترین متدی است که در حال حاضر در سراسر نقاط جهان و در کلینیک های زیبایی به کار می رود تا افراد بتوانند مشکلات چاقی موضعی آن را برطرف نمایند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 13:28
    بازدید : 390

    لیزر موهای زائد پا و مزایای آن

    >> چرا باید برای از بین بردن موهای زائد پا از لیزر موهای زائد استفاده کنیم؟

    لیزر موهای زائد پا بهترین روش برای زنان برای داشتن پاهای صاف، نرم و کاملا بدون مو است. چرا که همه زنان بی شک عاشق پاهای صاف و کاملا بی مو هستند. برای مدت زمان طولانی‌ای تنها دو گزینه اصلی برای زنان برای از بین بردن موهای زائد پاهایشان وجود داشت: تراشیدن با تیغ یا وکس زدن. تراشیدن موهای زائد پا در زیر دوش و حمام به عنوان بزرگترین قسمت بدن کاری خسته کننده و ضجرآور است که تمام وقت شما را می‌گیرد.   لیزر موهای زائد پا   هرچند به نظر می‌رسد که اصلاح موهای زائد پا با تیغ کار راحتی باشد ولی واقعا کار سختی است. مهم نیست هر چند وقت یکبار موهای پایتان را اصلاح کنید، آن چیزی که مهم است، فقط چند روز قبل از رشد مجدد موهای پایتان است. ذکر نکاتی چون جوش‌های قرمز رنگ، در آوردن موهای دردناک و خارش بعد از اصلاح موهای زائد پا با تیغ هم خالی از لطف نیست.  

    >> لیزر موهای زائد پا بهتر از وکس زدن و تیغ زدن

    حال تصور کنید که زمان زیر دوش رفتن و استحمام خود را نصف کنید. در نظر بگیرید چه چیزی می‌تواند شما را از بیدار شدن خواب صبحگاهی خوشحال و یا چه چیزی می‌تواند شما را از بیدار شدن خواب صبحگاهی پشیمان کند.   لیزر موهای زائد پا   لیزر موهای زائد پا بهترین خبری است که شما از آن استقبال خواهید کرد. با لیزر موهای زائد پا دیگر تا مدت‌ها خیالتان از رشد مجدد موهای زائد این ناحیه راحت می‌شود و دیگر استحمام صبحگاهی لذت بخشی تجربه خواهید کرد. اما وکس زدن هم می‌تواند برای مدت طولانی پاهای شما را نرم تر کند، اما به قیمتش نمی‌ارزد. درست است که وکس زدن به نسبت تیغ زدن، موها را بهتر از ریشه جدا می‌کند و مدت زمان طولانی تری به نسبت اصلاح با تیغ طول می‌کشد تا مجددا موها رشد کنند اما به درد و قیمت آن نمی‌ارزد و همچنان بهترین روش لیزر موهای زائد است. چرا که در وکس زدن ممکن است پوست افراد بسوزد و پس از آن شل شود یا از فرم و شکل اولیه خود درآید. لیزر موهای زائد اگر در کلینیک و مراکز تخصصی زیبایی پوست و مو انجام شود، تاثیر بهتری می‌گذارد. چرا که در آنجا این عمل زیر نظر پزشک متخصص زیبایی پوست و مو و توسط اپراتور و تکنسین‌های مجرب، کارآزموده و آموزش داده شده انجام می‌شود. مراجعه به مراکز غیر مجاز و زیر نظر تکنسین و اپراتورهای آموزش ندیده ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد کند.  

    >> لیزر موهای زائد پا چطور کار می‌کند؟

    قبل از لیزر موهای زائد نباید پوست خود را برنزه کرده و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. قبل از اینکه فرآیند لیزر موهای زائد پا شروع شود، پزشک متخصص زیبایی پوست و مو نوع پوست شما را تعیین می‌کند. چرا که نوع پوست در تعیین اینکه برای از بین بردن موهای زائد از چه دستگاهی استفاده، تا چه میزان اشعه لیزر تابیده شود و قیمت و تعداد جلسات مراجعه چقدر باشد؛ مهم است. این نکات در اختیار اپراتور یا تکنسین مجرب و آموزش دیده قرار می‌گیرد تا او بتواند به بهترین نحو ممکن بدون آسیب زدن به پوستتان موهای زائد پاهایتان را با لیزر از بین ببرد. در حین لیزر درمانی هم اپراتور و هم شخص بیمار و مراجعه کننده باید عینک مخصوص بزنند تا اشعه‌های لیزر آسیبی به چشمان افراد نزند. اشعه‌های لیزر به صورت متمرکز بر روی رنگدانه‌های فولیکول مو تابیده می‌شود و آنها را از بین می‌برد. این اشعه‌ها تنها به سطح خارجی پوست و تا ریشه‌های مو نفوذ می‌کند و آسیبی به سطوح داخلی پوست و اندام داخلی نمی‌زند. قیمت لیزر موهای زائد پا بسته به نوع پوست افراد دارد. چرا که این روش برای پوست‌های روشن به نسبت پوست‌های تیره زودتر جواب می‌دهد و افرادی که پوست‌های تیره دارند باید جلسات بیشتری به نسبت افراد دارای پوست‌های روشن مراجعه کنند و هزینه بیشتری متقبل شوند. برای پوست‌های تیره چون گرما و حرارت را زودتر جذب می‌کنند لیزر درمانی باید توسط تکنسین و اپراتور مجرب انجام شود تا او با تابیدن طیف نور کمتر لیزر از سوختگی آن پس از آن جلوگیری کند. برای افرادی که آستانه تحمل و درد پایین تری دارند قبل از تابش اشعه‌های لیزر بر روی پاهایشان از ژل بی حس کننده استفاده می‌کنند. هرچند پوست این افراد در جلسات بعدی به درد اندک لیزر موهای زائد عادت کرده و دیگر نیازی به استفاده از این مواد در جلسات بعدی ندارند.  

    >> آیا لیزر موهای زائد روش و راهکاری رایج و معمول است؟

    لیزر موهای زائد به عنوان یک روش حذف مو، نسبتا جدید است. هرچند در ابتدا دستگاه‌های معدودی با قابلیت تابش طیف نور کمی از لیزر تنها برای از بین بردن موهای زائد قسمت‌های معدودی از بدن وجود داشت اما در طول این سال‌ها با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌های لیزر موهای زائد جدیدتر و پیشرفته تر در اختیار افراد قرار گرفته است. به طوری که در مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 برای از بین بردن موهای زائد تمام قسمت‌های بدن وجود دارد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا و لیزر موهای زائد بدن به طور کلی در تمامی این کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو و با بهترین دستگاه‌ها کاملا با رعایت شرایط ایمنی و بهداشتی صورت می‌گیرد تا شخص بیمار و مراجعه کننده بهترین بازخورد و نتیجه را از حضور خود به این مراکز بگیرد. امروزه از بین بردن موهای زائد با لیزر به عنوان یک روش دائمی، همیشگی و بسیار موثر شناخته می‌شود و این باعث شده است که این شیوه رایج ترین روش حذف موها شود. همانطور که مردم از وکس زدن احساس درد می‌کنند و از اصلاح کردن با تیغ خسته می‌شوند، اما هنوز هم می‌خواهند پاهای بی مو و صاف داشته باشند، لیزر موهای زائد در حال حاضر بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد است. با لیزر موهای زائد علاوه بر از بین بردن موهای زائد، اصلاح منافذ پوست هم صورت می‌گیرد. این مسئله باعث می‌شود تا پس از پایان دوره درمانی پوستی صاف و درخشان داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 13:26
    بازدید : 439

    تزریق ژل برای صورت لاغر

    >> تزریق ژل برای صورت لاغر

    تزریق ژل برای صورت لاغر از جمله تمهیداتی می باشد که جهت زیباتر شدن صورت و پر کردن قسمت هایی از صورت که دارای تقارن مناسبی نیستند در نظر گرفته می شود. فرم صورت در ناحیه میانی و گونه ها از مهم ترین ویژگی ها در درک جوانی فرد و زنانگی یا مردانگی وی می باشد.     غیر از روند پیری عوامل مختلفی شامل فاکتورهای درونی و بیرونی موجب لاغری صورت می شوند که مهم ترین آنها شامل سبک زندگی، سیگار کشیدن و نور خورشید می باشد. صورت لاغر داشتن موجب می شود که چهره حالت غمگین، منفی و پرتنش داشته باشد. در بسیاری از مواقع افرادی که دارای صورت لاغر هستند و یا چین و چروک های پوست آنها بر اثر افزایش سن عمیق شده است به دنبال روش های غیر جراحی برای بهبود پوست خود می باشند.     تزریق ژل می تواند راهکاری مناسب برای افراد دارای آثار اولیه پیری و همین طور جهت چاق شدن صورت باشد. قسمت های مختلفی از صورت که می توان با استفاده از تزریق ژل زیبایی از دست رفته آنها را بهبود بخشید شامل چین و چروک های روی پیشانی یا مابین ابرو ها و گود رفتگی زیر چشم می باشد. همچنین برای بهبود ظاهر مناطق اطراف بینی، ناحیه بین لب بالایی و بینی، خط فک و شقیقه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

     

    >> ویژگی های تزریق ژل برای صورت لاغر

    تزریق ژل بدون خطرات بیهوشی و یا عمل جراحی صورت می گیرد و امروزه پزشکان حرفه ای و مجرب برای رفع و درمان صورت لاغر غیر از روش جراحی از تزریق ژل استفاده می کنند. از مهم ترین مزیت های تزریق ژل برای صورت لاغر می توان به جوانسازی پوست در کوتاه ترین زمان ممکن بدون عوارض جانبی اشاره کرد. ژل های تزریقی که برای صورت مورد استفاده قرار می گیرند، محصولاتی می باشند که شامل کلاژن، هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسیل آپاتیت بوده و با کاهش چین و چروک صورت و پر کردن جای حجم از دست رفته صورت چهره ای زیباتر به فرد می بخشد. تزریق ژل به عنوان یک راه حل موقتی تا طولانی مدت می باشند که می توان به منظور درمان صورت لاغر تنها به وسیله انجام چند تزریق کوچک از آن بهره مند شد. برای درمان صورت لاغر با استفاده از تزریق ژل بهتر است به کلینیک های معتبر و پزشکان حرفه ای که در این زمینه باتجربه می باشند مراجعه کنید. پزشکان حرفه ای می توانند برای انتخاب بهترین نوع ژل جهت تزریق و رفع لاغری های نامتناسب در صورت شما کمک کنند. با تزریق ژل قسمت هایی از صورت که بر اثر پیری و بالا رفتن سن چربی و کلاژن خود را از دست داده اند دوباره حجم پیدا می کنند و استفاده صحیح از این روش موجب از بین رفتن خطوط صورت به بهترین نحو ممکن می گردد.

     

    >> تزریق ژل برای صورت لاغر در مراحل مختلف

    افرادی که دارای صورت های لاغر می باشند و حجم صورت آنها یا به دلیل افزایش سن از دست رفته است و یا به صورت ارثی صورتی استخوانی دارند با پر رنگ تر شدن خطوط خنده چهره آنها حالت مسن تری پیدا می کند. همچنین با افزایش سن افراد و عمیق شدن چین وسط چانه، باریک شدن لب ها و پایین آمدن گوشه های دهان چهره حالت پیرتری خواهد داشت. ژل های مرغوب هیالورونیک اسید از جمله رستیلین و ژودرم درست در زیر خطوط و چین و چروک های صورت تزریق می شوند و حجم از دست رفته از صورت را باز می گردانند. پر شدن صورت لاغر موجب جوان تر شدن پوست ظاهری افراد خواهند شد.

     

    >> نحوه تزریق ژل برای صورت لاغر طی مراحل مختلفی انجام می شود.

    1- پزشک معالج در مرحله ی اول ظاهر صورت و رنگ پوست افراد را مورد بررسی قرار می دهد و نقاط مهم صورت را که برای تزریق ژل مناسب می باشند مشخص می کند و از مناطق مختلف صورت عکس برداری می شود. 2- ناحیه مورد نظر از صورت به وسیله ی یک عامل ضد باکتری تمیز می شود. برای کاهش درد حاصل از تزریق ژل از پماد های بی حسی و یا داروهای تزریقی بی حس کننده استفاده می شود تا در طول درمان بیمار احساس درد نداشته باشد و تزریق به سادگی در مدت زمانی کوتاه انجام پذیر شود. 3- تزریق ژل در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد و تزریق در هر نقطه از صورت تنها برای چند لحظه زمان نیاز دارد. پس از تزریق ژل در ناحیه ی مورد نظر آن قسمت ماساژ داده می شود و نتیجه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز ژل بیشتری تزریق می گردد. اگر قسمت های مختلف صورت لاغر به تزریق ژل نیاز داشته باشد کل فرآیند تزریق ژل ممکن است بین 15 دقیقه تا 1 ساعت طول بکشد.

     

    >> موارد مورد توجه پس از تزریق ژل برای صورت لاغر

    پس از تزریق ژل برای صورت لاغر ممکن است عوارض جانبی مختلفی برای بیمار به وجود آید که مهم ترین آنها عبارتند از: آلرژیک بدن، دیده شدن کبودی در ناحیه ی تزریق، بی حسی، قرمزی و تورم، رنگ پریدگی و حساس شدن پوست. استفاده از کمپرس یخ می تواند کبودی حاصل از تزریق ژل را در مدت زمان کوتاهی کاهش دهد. از مهم ترین ویژگی های تزریق ژل برای صورت لاغر این است که فرد بلافاصله پس از تزریق می تواند فعالیت های روزمره خود از جمله شغلی را که در آن مشغول است به راحتی انجام دهد. با این حال توصیه می شود که تا مدت زمان 24 ساعت فرد از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کند و در معرض نور خورشید قرار نگیرد. نتیجه حاصل از تزریق ژل برای صورت لاغر بسته به نوع ژل تزریق شده متفاوت می باشد اما به طور کلی تزریق ژل روشی غیر جراحی برای درمان موقتی به شمار می رود که معمولا با توجه به نوع ژل بین چند ماه تا یک سال ماندگاری دارد. بسیاری از بیماران به دلیل ایمن بودن و موثر بودن تزریق ژل این روش را برای چاق شدن صورت خود انتخاب می کنند. نتایج حاصل از تزریق ژل که پس از چند ماه از بین می رود موجب می شود که بیمار ملزم به پایبندی بلند مدت به ظاهر جدید و یا رفع لاغری صورت خود نباشد و بتواند برای تغییر صورت خود تصمیم گیری کند. پدر ارتباط با این موضوع که چه افرادی برای رفع لاغری صورت خود با روش تزریق ژل مناسب می باشند می توان گفت بیماران سالم که تمایل زیادی به داشتن صورت خوش فرم و جوان دارند گزینه های مناسبی برای استفاده از این روش غیر جراحی هستند تزریق ژل در مطب پزشکان انجام می شود و بیماران در طول درمان می توانند مراحل تزریق ژل صورت را مشاهده کنند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    سه شنبه 23 بهمن 1397 - 14:00
    بازدید : 425

    بهبود سندروم مچ درد با تزریق بوتاکس

    >> بهبود سندروم مچ درد با تزریق بوتاکس

    مچ درد یکی از عارضه هایی است که در اثر بسیاری از بیماری ها به وجود می آید و فرد را از فعالیت های روزمره باز می دارد. سندروم هایی چون سندروم تقاطع، سندروم کانال کارپ، و بیماری هایی چون تاندونیت مچ دست، گانگلیون، بیماری دکرون، بیماری کین باخ از عوامل ایجاد کننده درد در مچ دست می باشند.   بهبود سندروم مچ درد با تزریق بوتاکس   با توجه به میزان درد، علل ایجاد شده و وخامت بیماری روش های درمانی مختلفی به بیماران پیشنهاد می شود، که از این روش های درمانی می توان به فیزیوتراپی، ورزش یا رفتار درمانی، دارودرمانی، عمل جراحی و تزریق بوتاکس اشاره کرد. استفاده ی مداوم از مچ دست و انجام کارهایی که نیازمند استفاده ی مداوم از مچ دست می باشد، می تواند از علل ایجاد درد در قسمت مچ دست باشد. تایپیست ها، خیاط ها، رانندگان، نویسندگان، نوازندگان، تکنیسین ها جزو گروهی می باشند که بیشتر از سایر افراد در معرض این بیماری می باشند.

     

    بهبود سندروم مچ درد با تزریق بوتاکس

     

    >> چه افرادی نیازمند تزریق بوتاکس برای بهبود سندروم مچ درد می باشند

    اگر مچ درد در افراد به قدری باشد که فرد در انجام فعالیت های روزمره ناتوان شود و یا درد آن به قدری است که فرد از خواب بیدار می شود، و توانایی حمل اشیاء را ندارد، می تواند برای بهبود موقت از تزریق بوتاکس بهره مند شود. البته تجویز تزریق بوتاکس برای مچ درد به عوامل گوناگونی بستگی دارد. چون درد مچ تنها مربوط به ماهیچه ها و اعصاب دست نمی باشد و در بعضی مواقع به خاطر درگیری تاندون ها، رباط ها، مفاصل، غضروف و استخوان ها می باشد. در مواردی که درد مچ به دلیل آسیب ماهیچه و اعصاب دست باشد، تزریق بوتاکس موثر خواهد بود. در بعضی مواقع مچ درد به سبب خستگی و گرفتگی عضلات ماهیچه های مچ می باشد که اگر این درد طولانی مدت باشد و گرفتگی ماهیچه ی مچ مدت زمان زیادی به درازا بکشد، تزریق بوتاکس موثر خواهد بود.

     

    >> روش های جلوگیری از سندروم مچ درد

    همانطور که بیان شد افراد زیادی به دلایل شغلی در معرض این عارضه می باشند، ورزش های مخصوص مچ که به تقویت تاندون ها، رباط ها، مفاصل و ماهیچه ها می پردازد و کاهش وزن، تحت فشار قرار ندادن مچ، کار نکردن زیاد با مچ، جلوگیری از قرار دادن مچ به صورت غیر استاندارد و یکنواخت به مدت طولانی می تواند از بروز این سندروم جلوگیری کند.

     

    >> درمان لرزش مچ دست با تزریق بوتاکس

    علاوه بر عارضه ی مچ درد، عارضه دیگری نیز به نام ترمور یا لرزش مچ دست نیز وجود دارد که دلایل مختلفی چون بیماری اعصاب، ام اس، افزایش سن و زمینه های ارثی در بروز این عارضه موثر می باشند.  راهکارهای درمانی مختلفی چون دارو درمانی، عمل جراحی مغز و تزریق بوتاکس برای این عارضه پیشنهاد می شود. دارو درمانی برای درمان لرزش دست روشی موقت بوده و ممکن است عوارض ناخواسته ای را به دنبال داشته باشد. عمل جراحی برای درمان لرزش دست، عملی بسیار سنگین بوده و در طی این عمل مغز جراحی شده و در سر الکترود گذاشته می شود، این روش درمانی نیز روشی طولانی مدت نمی باشد و پس از مدتی فرد بهبودی خود را از دست می دهد. تزریق بوتاکس با آنکه روشی هزینه بر می باشد، اما عوارض آن نسبت به دارو درمانی و عمل های جراحی کمتر می باشد. ضمن اینکه این روش نیز روشی موقت بوده و پس از 4 تا 6 ماه از اولین تزریق باید تزریق مجدد انجام داد. در بعضی موارد برخی افراد پس از 4 تا 6 بار تزریق لرزش های دست آن ها کاهش یافته و وضعیت آن ها بهتر می شود.

     

    >> درمان لرزش دست ناشی از بیماری ام اس با تزریق بوتاکس

    یکی از دلایل لرزش دست خصوصا قسمت مچ و انگشتان دست بیماری ام اس می باشد. بیماری ام اس جزو بیماری های خود ایمنی می باشد که در آن سیستم ایمنی بدن به سلول های خودی بدن حمله می کند و موجب بروز واکنش ها و عوارضی چون لرزش بازو، شانه و لرزش مچ و انگشتان دست می شود. یکی از روش های درمان و بهبود لرزش ها تزریق بوتاکس در عضله ی مربوطه می شود. تزریق بوتاکس در عضله سبب فلج موقت ماهیچه ها شده و از انقباض و حرکات مکرر ماهیچه ها جلوگیری به عمل می آورد. در بیماران مبتلا به ام اس لرزش پاها نیز مکررا دیده می شود که برای درمان از تزریق بوتاکس نیز بهره مند می شوند. برای تاثیر بهتر تزریق بوتاکس، بهتر است که بیماران از روش های درمانی موثر دیگر چون ورزش و فیزیوتراپی نیز بهره مند شوند. بیماران مبتلا به ام اس در اثر لرزش شدید دست ها قادر به انجام فعالیت های روزانه مانند نوشتن، غذا خوردن و بلند کردن اجسام نمی باشند، اما با تزریق بوتاکس می توانند فعالیت های روزانه ی خود را به خوبی انجام دهند. هنوز نحوه ی درمان این عارضه با استفاده از بوتاکس به خوبی مشخص نشده است، اما به طور قطع می توان گفت که تزریق بوتاکس با تغییر تعامل مسیرهای عصبی بین ماهیچه و سیستم عصبی موجب بهبود لرزش ها می شود.

     

    >> عوارض تزریق بوتاکس مچ دست

    عوارضی چون درد، تورم، التهاب، قرمزی در ناحیه ی تزریق کاملا عادی بوده و پس از چند ساعت تا چند روز کاملا از بین می روند. تزریق در ناحیه ی مچ دست ممکن است عوارض شدید تری چون ضعف اندام و ماهیچه ها را در پی داشته باشد، که این عارضه نیز موقتی بوده اما ماندگاری آن نسبت به عوارض دیگر بیشتر بوده و حتی تا دو هفته می تواند ادامه دار باشد. در صورتی که سیستم ایمنی بدن فرد حساس باشد، ممکن است فرد مبتلا به عوارضی چون تنگی نفس و دو بینی شود که باید سریعا به پزشک مراجعه نماید، البته این عوارض خیلی نادر می باشد.

     

    >> مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس مچ دست

    تا چندین ساعت پس از تزریق که حداقل 4 ساعت می باشد، بهتر است که در معرض حرارت به هیچ عنوان قرار نگیرید. حتی از دوش آب گرم نیز اجتناب نمایید. بهتر است که بعد از تزریق برای کاهش عوارضی چون قرمزی و کبودی از کمپرس سرد استفاده نمایید. تزریق بوتاکس در مچ دست می تواند چین و چروک های دست را برطرف کرده و دست را جوانتر نشان دهد. البته بهتر است این را بدانید که شرط سنی برای تزریق بوتاکس دست بسیار مهم می باشد، این روش به افراد زیر 18 و افراد بالای 70 پیشنهاد نمی گردد. همچنین وجود بیماری هایی چون میاستنی گراویس، و نارسایی های کلیوی مانع بزرگی برای تزریق بوتاکس می باشد، به همین سبب باید قبل از تزریق پزشک معالج در جریان وضعیت جسمانی شما به طور کامل قرار بگیرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    دوشنبه 22 بهمن 1397 - 14:04
    بازدید : 407

    >> انواع توکسین باکتری یا بوتاکس تزریقی

    بوتاکس، توکسین باکتری یا سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم می باشد که این سم توسط باکتری بی هوازی در غذاهای کنسرو شده ی فاسد یافت می شود، این باکتری در اثر حرارت زیاد به مدت 20 دقیقه از بین می رود، به همین علت پزشکان توصیه می کنند که غذاهای کنسرو شده راقبل از مصرف حتما بجوشانید، زیرا وجود این سم اثرات زیانباری داشته و مرگ فرد مصرف کننده را در پی دارد. در سال 1980 شرکت آمریکایی آلرگان این سم را از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تیپ A استخراج کرده و این سم را برای درمان بیماری های مربوط به عضلات چون لوچی چشم و افتادگی پلک استفاده کرده اند، که بعدها برای موارد زیبایی نیز مورد استفاده واقع شد.   انواع توکسین باکتری یا بوتاکس تزریقی   نام تجاری توکسین باکتری برای اولین بار با نام بوتاکس مورد عرضه قرار گرفت، به همین سبب نام این سم با هر مارک و برندی بوتاکس نامیده می شود و نام های تجاری دیگر حتی با وجود باکیفیت تر بودن نیز با همین نام بوتاکس خوانده می شوند. بوتاکس، زئومین، دیسپورت، نرونوکس، مسپورت، کانیتوکس، درماتوکس از مشهورترین برندهای تجاری بوتاکس می باشند که در ادامه به ویژگی های آن ها اشاره می شود.

     

    انواع توکسین باکتری یا بوتاکس تزریقی

     

    >> ویژگی های توکسین باکتری با برند بوتاکس

    توکسین باکتری با برند بوتاکس از انتقال پیام های عصبی توسط استیل کولین به ماهیچه ها جلوگیری می کند. بعد از تزریق بوتاکس عضله حالتی سفت پیدا کرده و قدرت انقباض خود را از دست می دهد، به همین سبب ماهیچه ریلکس یا شل شده و این عملکرد باعث می شود که خط و خطوط پوست حالتی صاف پیدا کند. درمان با بوتاکس برای چین و چروک های  پیشانی , چین و چروک پا کلاغی دور چشم , خطوط اخم بین دو ابرو , خطوط خنده دور لب , خطوط و چروک های روی بینی ( چروک های خرگوشی ) , چال و برجستگی قسمت چانه , خطوط روی پوست گردن و اطراف دهان ( که باعث افتادگی و شل شدگی گوشه های لب می شود و خطوط دور لب ناشی از اعتیاد به سیگار و دخانیات ) رایج می باشد.

     

    >> کاربردهای توکسین باکتری با برند زئومین

    زئومین برای درمان تیک های عصبی حرکتی مانند چشمک زدن های غیر ارادی و چین و چروک های اخم که به صورت سطحی و عمیق می باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. کاربردهای این برند مورد تایید دانشمندان و متخصصین قرار گرفته است. توکسین باکتری با برند زئومین از بوتولینوم تیپ A به دست آورده شده است و همچنین وجود پروتئین مرکب در ترکیب آن یافت نمی شود. پس از تزریق زئومین در بدن شاهد توقف فعالیت عصبی در عضله هستیم و این توقف فعالیت باعث فلج موقت عضلات می شود .

     

    >> کاربردهای توکسین باکتری با برند دیسپورت

    دیسپورت در واقع نوعی نورتوکسن یا سم عصبی می باشد که به وسیله ی زنجیره های بلند پلی پپتیدی که به شکل پروتئین در آمده اند، احاطه شده اند. نورتوکسن سبب می شود تا سیگنال های مغزی به ماهیچه نرسند و ماهیچه ها به طور موقت فلج شده و خطوط پوست و چین و چروک کاهش پیدا می کند. دیسپورت در بین برندهای تجاری توکسین باکتری کلستریدیوم بیشترین شباهت را به برند تجاری معروف بوتاکس دارد و به میزان زیادی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. این توکسین تمامی مجوز ها و تاییدیه های لازم بین المللی سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت را دارا می باشد. این دارو به صورت 500 و 300 واحدی عرضه می شود در کشور انگلیس تولید می شود.

     

    >> کاربردهای توکسین باکتری با برند نرونوکس

    در بین برندهای تجاری توکسین باکتری نرونوکس جدیدترین برند تجاری می باشد که این توکسین هم نوعی سم بوتولینوم می باشد. با ترزیق دوز مناسبی از نرونوکس در داخل ماهیچه ها و عضلات مختلف صورت و بدن، این توکسین باعث قطع ارتباط ارتباط عصبی – شیمیایی در  عضله می شود و در نتیجه به صورت موضعی فعالیت عضلانی ماهیچه را تحت تاثیر قرار داده و کم می کند، نرونوکس در کشور کره تولید گردیده است.

     

    >> ویژگی های توکسین باکتری با برند مسپورت

    توکسین باکتری با برند مسپورت بوتاکس تولیدی در شرکت مسون دارو می باشد. شرکت مسون دارو تنها شرکتی در ایران می باشد که قادر است توکسین باکتری کلستریدیوم بوتولینوم را به عنوان دارو تخلیص کرده و فرآوری نماید. در حال حاضر تولید انبوه این محصول با نام تجاری مسپورت جزو اولویت های کاری این شرکت می باشد. این دارو جزو بوتاکس های جدیدی است که به بازار عرضه نیز راه پیدا کرده است. این محصول دارای پروانه ی بهداشت بوده و علاوه بر تاییدیه ی وزارت بهداشت، تاییدیه ی مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی معتبر را نیز دریافت کرده است. این دارو مشابه با نوع انگلیسی آن می باشد، اما به دلیل اینکه تولید داخلی می باشد و قیمت ارز و دلار تاثیر کمتری بر روی آن دارد، با قیمت کمتری به فروش می رسد. از کاربردهای  مسپورت می توان به رفع موقت چین و چروک های  اخم سطحی تا عمیق بین دو ابرو را نام برد.

     

    >> کاربردهای توکسین باکتری درماتوکس

    درماتوکس توکسین باکتری می باشد که با فرمولی خاص تولید شده است. فرمول خاص این توکسین سبب شده تا علاوه بر مزیت های دیگر توکسین ها دارای مزیت های دیگری نیز باشد و برای سلامتی پوست نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این توکسین توانایی بهبود و درمان بسیاری از بیماری ها را دارد.  با توجه به نظر متخصصین و تولید کنندگان این توکسین برای هر قسمت از بدن کاربرد داشته و دارای منافع زیادی می باشد. از کاربردهای این محصول می توان به کاربرد آن به عنوان لوسیون مرطوب کننده و اصلاح کننده منافذ باز پوست اشاره کرد. فرمول کریستالی و طبیعی این توکسین باعث بازسازی سلول های پوست، تقویت و زیباتر شدن ظاهر پوست می شود .

     

    >> ویژگی های بوتاکس های نامرغوب موجود در بازار

    بوتاکس های نامرغوب به تعداد انبوهی در بازار عرضه می شوند و متاسفانه مورد استفاده قرار گرفته و ضررهای جبران ناپذیری را وارد می کنند. دقت نمایید که برای تزریق بوتاکس حتما به نزد پزشک متخصص،متعهد و با تجربه مراجعه نمایید. پزشکان از شرکت های دارویی معتبر که مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو می باشند، بوتاکس خریداری می کنند. بوتاکس های نامرغوب بوتاکس های چینی می باشند که با نام کانادایی در بازار عرضه می شوند.  برچسب ویالهای این توکسین ها پرچم کانادا می باشد، در صورتی که هیچ شرکت کانادایی بوتاکس تولید نمی کند! درجه خلوص بوتاکس های چینی کم بوده و حاوی پروتئین های نامرغوب و مضر می باشد؛ مشکلات آلرژیک، سفت و شق و رق شدن عضلات چهره ، آلرژی های شدید و خطرناک، شوک آنافلاکسی (شوک ناشی از آلرژی)، تنگی نفس و بستری شدن افراد از عوارض استفاده از بوتاکس های نامرغوب چینی می باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    يکشنبه 21 بهمن 1397 - 14:45
    بازدید : 417

     تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد

     >> تزریق بوتاکس برای درمان تعریق

    تعریق یا دفع آب بدن به صورت مایع، یک واکنش بیولوژیک طبیعى است و نقش مهمى را درتنظیم دماى بدن، تعادل آب و یون های بدن ، دفع سموم و مواد زائد بدن و مرطوب نگه داشتن پوست بدن دارد. با وجود همه ی این مزیت ها تعریق بیش از حد، دردسرساز شده و در اکثر مواقع خجالت فرد و منزوی شدن فرد را در پی دارد.    تزریق بوتاکس برای درمان تعریق   تعریق بیش از حد در بعضی از نقاط بدن مانند زیر بغل، کف دست و کف پا، تعریق بیش از حد زیر بغل دردسر های بیشتری داشته و باعث می شود تا همیشه لباس های افراد در قسمت زیر بغل خیس باشد و در بعضی مواقع خصوصا مواقعی که فرد لباس روشن مانند سپید می پوشد، این قسمت زرد شده و فرد باید همیشه لباس های خود را بشوید و در اثر شستن لباس ها بیش از حد لباس هایش زود کهنه شوند. از طرفی این مشکل در تابستان بغرنج تر شده و باعث خجالت فرد در بین جمع می شود. تعریق کف دست هم که موجب می شود فعالیت های ساده روزانه مانند نوشتن مشکل شود و در هنگام دست دادن فرد احساس شرمساری کند.    تزریق بوتاکس برای درمان تعریق   تعریق بیش از حد که با نام هایپرهیدروزیس نیز  خوانده می شود، به معنی عرق کردن بسیار زیاد پوست می باشد به نحوى که عملکرد فرد را مختل می نماید، این افزایش تعریق به خودی خود مشکل ساز است ولی گاهی عوارض این اختلال به مراتب بغرنج تر از خود اختلال مى‌شود. به عنوان مثال؛ هایپرهیدروزیس و رطوبت ناشى از آن، باعث تغییر فلور طبیعى پوست و بروز عفونت‌هاى قارچى و باکتریایى و بوى بد بدن مى‌شود؛ تغییر فلور طبیعی پوست بدین معنی است که تعریق بیش از حد شرایط رشد و تکثیر باکتری ها و میکروارگانیسم ها را فراهم کرده و میکروارگانیسم ها بیش از حد طبیعی بر روی پوست قرار می گیرند، چون در سطح پوست همیشه تعدادی باکتری زندگی می کنند که این تعداد مقدار ثابتی بوده و برای بدن ضرری را به دنبال ندارد، اما اگر با تغییر شرایط چون تغییر رطوبت و تغییر اسیدیته رشد و تکثیر میکروارگانیسم ها افزایش می یابد مشکلاتی را برای بدن چون عفونت های پوستی را به وجود می آورد.

    >> راهکارهای درمانی برای تعریق بیش از حد

    درمان های دارویی، روش های جراحی، روش یونتوفورز و تزریق بوتاکس از روش های درمانی رایج برای درمان تعریق بیش از حد می باشد. هر کدام از این راهکارهای درمانی مزیت ها و معایب خاصی داشته که در ادامه به آن می پردازیم. به دلیل عوارض و محدودیت‌هاى روش‌هاى درمانی دارویی و جراحی تزریق بوتاکس در سال 2004 مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و این روش بسیارمؤثر و موفق عمل کرده است، مزیت هایی چون عدم داشتن عوارض و مشکلات درمان‌های دارویى و جراحى، غیرتهاجمى بودن و نداشتن دوره نقاهت، انجام آن درمطب به صورت سرپایی ، ساده و ارزان بودن سبب گردیده تا این روش بیش از پیش مورد استقبال واقع شود.

    >> نحوه ی تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد

    بوتاکس ارتباط بین اعصاب محرک سمپاتیک با غدد عرق را قطع کرده و از این طریق تعریق بیش از حد را درمان می نماید. اگر تزریق زیر نظر پزشک متبحر صورت بگیرد آن قدر موثر عمل می کند که ناحیه مورد نظر کاملا خشک می شود. بوتاکس در قسمت عمیق پوست، در محلی که غدد اکرین یا غدد عرق ساز حضور دارند، تزریق می گردد. با توجه به وسعت منطقه ی مورد تزریق دوز تزریق می تواند متفاوت باشد، تقریبا در هر سانتی متر مربع یک تزریق صورت می گیرد. پزشکان متخصص و متبحر برای تاثیر بهتر بوتاکس، تزریق بهتر، تزریق در عمق بیشتر و احساس درد کمتر با استفاده از گان مزوتراپی تزریق را انجام می دهند. تاثیر این روش پس از 24 ساعت قابل مشاهد می باشد و ترشح عرق از غدد آکرین کمتر شده و پس از یک هفته بهبودی کامل مشاهده می شود. در صورتی که پس از گذشت یک هفته همچنان غدد عرق فعال در پوست وجود داشته باشد، پزشک متخصص مجددا پوست را مورد ارزیابی قرار داده و غددی که غیر فعال نشده اند را با تزریق بوتاکس غیر فعال می سازد. هدف از تزریق بوتاکس؛ خشک شدن پوست و توقف کامل ترشح غدد عرق است. اثر بوتاکس موقتی و بازگشت پذیر بوده و9 تا ١٢ ماه باقى مى‌ماند. بعد از گذشت این مدت، تزریق مجدد حداقل سالی یک بار صورت گرفته و سپس برای همیشه غدد فعال غیر فعال شده یا فعالیتشان کاهش چشمگیری می یابد به طوری که داروهای موضعی جوابگو بوده و می توان با استفاده از آن ها از تعریق بیش از حد جلوگیری کرد. بهترین برند بوتاکس برای درمان بیش از حد تعریق برند دیسپورت می باشد. بوتاکس درمانی یک روش بی خطر و کم عارضه و موثر بوده و برای نواحی مختلفی چون زیر بغل، دست، پا، سر و صورت و نواحی نسبتاً کوچک و زیر سینه به کار برده می شود.

    >> تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل

    تزریق بوتاکس 82 تا 87 درصد از تعریق بیش از حد زیر بغل را بهبود می بخشد.  پس از 2 روز از تزریق تاثیر تزریق بوتاکس زیر بغل قابل درک خواهد بود و پس از دو هفته نتایج نهایی و قطعی قابل مشاهده می شوند. پس از تزریق بوتاکس زیر بغل بین ۴ تا ۱۲ ماه عرق نخواهد کرد اما بعد از 14 ماه و یا فعالیت دوباره غدد آکرین زیر بغل باید تزریق مجدد تا درمان قطعی ادامه پیدا کند. تزریق های پی در پی بوتاکس از نظر علمی در صورتی که فرد مصرف کننده ی داروی خاصی نباشد یا درگیر بیماری خاصی نباشد و یا در دوران بارداری و یا شیردهی نباشد، هیچ ضرری در پی ندارد، حتی تزریق بوتاکس برای تعریق بیش از حد باعث افزایش کیفیت زندگی فرد می شود. دقت کنید که بوتاکس فقط به نواحی تزریق می شود که سهم آن ها در تولید عرق بدن اندک می باشد، و غیر فعال شدن غده های آن قسمت ضرری را برای فرد به دنبال ندارد و مشکلاتی را در تعادل یون های بدن و دفع مواد زائد ایجاد نمی کند. بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل، ممکن است فرد دچار ضعف در عضلات دست بویژه شصت دست شود که این عارضه گذرا و موقت می باشد. دقت نمایید که  اپیلاسیون زیربغل ، استحمام با آب داغ، انجام فعالیت های ورزشی سنگین و لیزر موهای زائد تا چند روز پس از تزریق ممنوع می باشد. هزینه ی بوتاکس با توجه به وسعت ناحیه ی مورد نظر، محل تزریق، برند قابل استفاده، پزشک متخصص، تعداد دفعات تزریق، دوز قابل تزریق و شدت اختلال می تواند متغیر باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

     

    امیر علوی
    شنبه 20 بهمن 1397 - 21:26
    بازدید : 434

    تزریق ژل برای قوز بینی و مزایای آن

    >> تزریق ژل برای قوز بینی

    تزریق ژل برای قوز بینی یکی از روش های درمانی و زیبایی برای برطرف کردن این ایراد موجود در بینی و زیباتر به نظر رسیدن صورت به ویژه از نمای نیم رخ دارد. به طور کلی یکی از عوامل تعیین کننده مشخصات صورت افراد فرم بینی آنها می باشد.   تزریق ژل برای قوز بینی   با وجود این که شکل استاندارد و کلی برای بینی بی عیب و نقص وجود ندارد اما ویژگی هایی که موجب جذاب تر شدن و بهتر دیده شدن فرم بینی می شود شامل صاف بودن پشت بینی، کوچک و باریک بودن نوک بینی و متناسب بودن آن با زوایای صورت می باشد. در موارد خاصی می توان بدون انجام جراحی بینی و فقط با استفاده از روش های غیر جراحی از جمله تزریق ژل به بینی فرم دلخواه را به این ناحیه حساس از صورت بخشید.   تزریق ژل برای قوز بینی در مواردی که بر روی بینی افراد فرورفتگی هایی وجود دارد و آن فرورفتگی ها موجب ایجاد قوز کاذب بر روی بینی شده است می توان از روش تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی استفاده کرد. به عنوان مثال زمانی که بین بینی و پیشانی فرورفتگی های عمیقی وجود دارد و این امر موجب شده است که بینی قوز کاذب داشته باشد با استفاده از روش تزریق ژل می توان کاری کرد که قوز کمتر دیده شود.

     

    >> محدودیت های مهم برای تزریق ژل بینی

    مهم ترین کاربرد تزریق ژل در نواحی مختلف بینی این است که می توان فرم بینی را روتوش کرد و از این طریق شکل آن را تغییر داد. استفاده از روش غیر جراحی تزریق ژل برای قوز بینی دارای محدودیت هایی می باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

    1. ژل ماندگاری طولانی ندارد و برای مدت زمان پنج تا شش ماه اثر دارد. بعد از گذشت این مدت ژل جذب می شود و بینی به حالت قبل باز می گردد.
    2. استفاده از این روش تنها برای روتوش بینی می باشد و نمی تواند اشکالات اساسی بینی مانند بزرگ بودن، کج بودن بینی و افتادگی بینی را اصلاح کند و برای رفع اشکالات اساسی فرد باید روش های جراحی بینی را انتخاب کند.
    3. تضمین قطعی وجود ندارد که فرد پس از تزریق ژل به نتیجه دلخواه خود برسد.
    4. به دلیل این که اثرات تزریق ژل موقتی می باشد این درمان به نگهداری منظم نیاز دارد.پ
    5. این امکان وجود دارد که برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز باشد بیمار برای چند جلسه درمان را ادامه دهد. 6- با استفاده از روش تزریق ژل نمی توان از تغییرات چهره مرتبط با سن پیشگیری کرد.

     

    >> مزایای تزریق ژل برای قوز بینی

    روش تزریق ژل برای قوز بینی به دلیل این که نیازی به بیهوشی کامل ندارد و برای انجام این روش از بیهوشی موضعی استفاده می شود از روش های غیر تهاجمی و بی خطر محسوب می گردد. کوتاه بودن زمان طول درمان با استفاده از تزریق ژل را می توان از مهم ترین ویژگی های این روش غیر جراحی محسوب کرد. ویژگی های مثبت تزریق ژل برای قوز بینی شامل موارد زیر است:

    1. فرد پس از تزریق ژل نیاز به استراحت ندارد.
    2. امکان ایجاد تورم و یا کبودی پس از تزریق به ندرت می باشد که در صورت ایجاد شدن پس از گذشت 3 تا 4 روز از بین می رود.
    3. در این روش پس از عمل احساس درد وجود ندارد و یا به صورت اندک می باشد.
    4. نیازی به استفاده از چسب بر روی بینی و یا پانسمان کردن بینی نیست.
    5. پس از تزریق ژل می توان نتیجه را بلافاصله مشاهده کرد و فرد تغییرات حاصل شده در بینی خود را مشاهده می کند. بینی بسیاری از افراد دارای برآمدگی یا جای ضربه می باشد و فرد آمادگی انجام جراحی را ندارد در این صورت تغییر شکل ظاهری بینی با استفاده از روش تزریق ژل همان چیزی است که فرد به دنبال آن می باشد.

    تغییر شکل بینی با استفاده از تزریق ژل موجب می شود تا بینی فرد ظاهری صاف تر و زیباتر داشته باشد. مهم ترین مزیت تزریق ژل برای قوز بینی در مقایسه با استفاده از روش های جراحی بینی را می توان بهبود شکل بینی در یک ویزیت که در مطب انجام می شود دانست. این روش درمانی برای بیمارانی که به دنبال روشی سریع و دارای کم ترین تهاجم برای تغییر شکل بینی خود می باشند به یک گزینه ی ایده آل تبدیل می کند.  

    >> انواع ژل های تزریقی برای قوز بینی

    ژل های تزریقی از مواد شیمیایی متفاوتی ساخته می شوند و نتایج حاصل از آنها با توجه به نوع ژل متفاوت می باشد. پرکاربردترین ژل های تزریقی شامل موارد زیر می باشد:

    1. کلاژن - ماندگاری این ژل تزریقی بین سه تا چهار ماه می باشد.
    2. اسید هیالورونیک- تاثیر آن بین شش تا دوازده ماه است.
    3. کلسیم هیدروکسی آپاتیت- این ژل تا هیجده ماه ماندگاری دارد.

    در بین فیلرهایی که به منظور تزریق قوز بینی مورد استفاده قرار می گیرد اسید هیالورونیک یک فیلر محبوب می باشد که برای بسیاری از درمان های زیبایی بدون عمل جراحی پرکاربرد است. وضعیت بیمار قبل از تزریق ژل برای قوز بینی توسط پزشک مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از آن بهترین شیوه درمانی را برای رسیدن به نتیجه مطلوب انتخاب می کند. قبل از انجام تزریق ژل برای قوز بینی انتظارات و ایده آل های بیمار در طول مشاوره مقدماتی که در کلینیک های زیبایی انجام می شود مورد بررسی قرار می گیرد. در این زمان یک پروفایل بینی از بیمار گرفته می شود و به منظور ارزیابی بینی در ارتباط با ساختار کلی صورت مورد آزمون قرار می گیرد. بینی بیمار باید با پهنا و بلندی صورت و اجزای دیگر صورت هماهنگی داشته باشد.

     

    >> کاربرد تزریق ژل برای قوز بینی

    پس از بررسی های نهایی قبل از انجام تزریق ژل از بیهوشی موضعی بر روی قسمت مورد نیاز استفاده می شود. فرآیند تزریق ژل در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و فرد متوجه هیچ گونه دردی نمی شود. روش تزریق ژل محبوبیت زیادی بین مردم خاورمیانه و آسیایی ها دارد و درصد بالایی از آنها با هدف صاف کردن قوز بینی و فرو رفتگی های پل بینی از این روش استفاده می کنند. نقص های موجود شامل فرورفتگی ها یا اسکارها با استفاده از این روش هموار می شوند و پهنای ناجور بینی تا حد چشمگیری کاهش پیدا می کند. تزریقات کوچک از ژل به وسیله سوزن های کوچک در مکان هایی که از قبل مشخص شده است انجام می گیرد و پس از تزریق بیمار می تواند مطب را ترک کند و در همان روز به کار برگردد. کاربرد تزریق ژل یک روش مطمئن با بهترین هزینه ممکن برای رفع ایرادهای ظاهری از جمله قوز بینی سبب شده که به عنوان یکی از اولین و مطمئن ترین انتخاب ها برای افرادی باشد که می خواهند بدون جراحی یک بینی ایده آل و خوش فرم داشته باشند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    جمعه 19 بهمن 1397 - 13:51
    بازدید : 460

    فواید گن طبی برای لیپوماتیک

    >> گن طبی لیپوماتیک

    مراقبت های بعد از لیپوماتیک برای اینکه بیماران بتوانند نتایجی عالی را دریافت کنند بسیار قابل اهمیت است. یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه زیادی شود، استفاده از گن بعد از عمل لیپوماتیک است. فواید گن طبی لیپوماتیک برای ایجاد یک فشرده سازی پیوسته در ناحیه انجام عمل قابل توجه تمامی جراحان قرار گرفته است. فواید گن طبی لیپوماتیک  

    >> استفاده از گن طبی لیپوماتیک

    استفاده از گن طبی لیپوماتیک جزو اصلی ترین مراقبت های بعد از لیپوماتیک می باشد که سبب تخلیه بهتر و البته کامل تر چربی های باقی مانده در ناحیه می شود. باید توجه داشت که از گن هایی استفاده کرد که کاملا با سایز بدن همخوانی دارند و شل نیستند. گن های طبی بزرگتر از سایز و یا حتی کمی شل نیز اثربخشی مربوطه را نخواهند داشت.   فواید گن طبی لیپوماتیک   بیمارانی که به مراقبت های بعد از لیپوماتیک اهمیت می دهند و دو الی سه هفته از گن های تنگ و البته مناسب سایز بدن استفاده می کنند نتایج درخشان تری را در اختیار خواهند داشت. تنها هنگام استحمام باید گن را باز کرد و حداقل زمان استفاده از آن یک هفته است. هرچقدر سعی شود که مدت استفاده از گن طبی لیپوماتیک به سه هفته نزدیک تر باشد بهتر است و فرد می تواند مدت زمان مورد نیاز برای دست یابی به بهبودی کامل را کمتر نماید. عمل لیپوماتیک که از جمله جراحی های زیبایی لاغری موضعی است دارای عوارض کمی می باشد که در صورت رعایت برخی از نکات توسط بیماران می توان نتایج شگرفی از آن را در اختیار داشت.  

    >> مزایای استفاده از گن طبی لیپوماتیک

    استفاده از گن طبی لیپوماتیک در ردیف مهم ترین توصیه های جراحان است که سبب جلوگیری از ایجاد التهاب و تورمات احتمالی خواهد شد. همچنین سلولیت که یکی از عارضه های بسیار مهم در روش های لاغری می باشد و در متد لیپوماتیک به میزان کمتری رخ خواهد داد با استفاده از گن لیپوماتیک احتمال بروز کمتری دارد. پس از اینکه عمل لیپوماتیک انجام می شود و چربی های اضافی تخلیه می شوند، بین پوست و ماهیچه های بدن مقدار اندکی فضای خالی ایجاد خواهد شد که یکی از فواید گن طبی لیپوماتیک تسریع زمان جوش خوردن این فضای خالی بوجود آمده می باشد. قبل از انجام عمل لیپوماتیک مایعاتی به چربی های بدن تزریق خواهند شد که در حین جراحی توسط دستگاه مکش از بدن خارج نمی شوند، این امر سبب جلوگیری از ترمیم پوست می شود. گن طبی لیپوماتیک با ایجاد فشار موجب تخلیه این ترشحات از شکاف های عمل خواهد شد. بیمارانی که بعد از لیپوماتیک احساس سرگیجه یا افت فشار خون دارند باید به این موضوع دقت کنند که استفاده از گن طبی لیپوماتیک به علت بهبود روند جریان خون در بدن، سبب رفع این عارضه می شود. ادم بافت که به علت وارد کردن فشار های هنگام تخلیه چربی ها به مایعات میان بافتی وارد می شود، از جمله فشار های مکانیکی می باشد که با نام فشار مایع میان بافتی نیز شناخته می شود. وجود این عارضه با استفاده از گن طبی لیپوماتیک درمان خواهد شد. گن طبی لیپوماتیک با فشار وارد کردن به فضای میان بافتی موجب می شود تا مایعات آن به سمت مسیر برگشت به ناحیه رگ ها و عروق لنفاوی حرکت کنند. این امر سبب خواهد شد تا به راحتی از ایجاد تورم و افزایش آن جلوگیری شود و همچنین موجب جذب مایعاتی که ادم را بوجود می آورند نیز خواهد شد. تجمع مایعات از جمله عارضه های دیگری است که با احتمال بسیار پایینی ممکن است بعد از لیپوماتیک رخ دهد. با تخلیه کردن چربی ها از بدن یک فضای خالی به وجود خواهد آمد و دلایلی که موجب بروز تورم و ادم بافتی در ناحیه می شوند می توانند سبب تجمع مایع میان بافتی نیز باشند. گاهی اوقات این مایعات بسیار زیادند و فرد به علت عدم استفاده به هنگام از گن لیپوماتیک سبب تجمع بیش از حد آن ها می شود. در نتیجه مجبور است تا مجددا به پزشک مراجعه کند و با استفاده از سرنگ آن ها را تخلیه نماید. این امر برای بیماران ناخوشایند و ادیت کننده می باشد. جهت جلوگیری از بروز این اتفاق باید از فواید گن طبی لیپوماتیک بهره مند شد. این گن های طبی با اعمال کردن فشار های خارجی سبب از بین رفتن فضای خالی میان بافتی خواهند شد و با فشاری که وارد می کنند به چسبیدن پوست به بافت های زیرین آن کمک خواهند کرد. یکی از مهم ترین فواید استفاده از گن طبی لیپوماتیک ظاهر بسیار خوبی است که اندام بدن بعد از عمل لیپوماتیک بدست می آورد. شکل و ظاهر جذاب و یکنواخت اندام جراحی شده با مزایای استفاده از گن بسیار بیشتر خواهد شد. انجام لاغری های موضعی در برخی از افراد که پوست آن ها از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار نیست سبب می شود تا پوست حالتی زشت و چروکیده به خود گیرد. برای اینکه اندام سفت، زیبا و بدون افتادگی و شلی باشد گن های طبی بسیار خوب عمل می کنند. جالب است بدانید که اگر افراد بعد از این جراحی به عنوان یکی از اصلی ترین مراقبت های بعد از لیپوماتیک از گن طبی استفاده کنند، زمان بهبود برش های ایجاد شده نیز بسیار سریع تر و بهتر خواهد شد. در حقیقت فشار حاصل از گن سبب می شود تا فرآیند طبیعی بدن در خوب شدن جای زخم ها و جمع شوندگی پوست بهتر عمل کند. در چنین شرایطی نقش فیبر های کلاژن بسیار مورد توجه قرار می گیرد و سبب می شود که روند بهبودی کامل تر باشد. گن ها معمولا از پانسمان های برش ها به خوبی محافظت می کنند و سبب خواهند شد که مایعات خیلی بهتر جذب شوند. جذب مایعات و تمیز بودن ناحیه تاثیر زیادی در عدم رخداد مشکلات و عارضه های بعدی دارد. در برخی از موارد مشاهده شده است که بیمار به دلیل بی اهمیتی به رسیدگی محل برش ها و حفظ پانسمان ها دچار مشکلات ثانویه در محل شده و به مراجعات مجدد نیاز پیدا کرده است. کاهش دوران نقاهت بیماران بعد از عمل لیپوماتیک بسیار مورد اهمیت است. یکی از مراقبت های بعد از لیپوماتیک که در این امر اثر مثبتی دارد، بهره مندی از فواید گن طبی لیپوماتیک می باشد. باید دقت داشت که بیماران باید در نشستن محدودیت داشته باشند. تا چند روز اول به علت فشار هایی که ممکن است به اندام هایی مانند کمر، شکم یا پهلو به علت جراحی آن ها وارد شود باید از قرارگیری در حالت نشسته خودداری کنند. استفاده از گن لیپوماتیک موجب می شود تا فرد با توجه به محدودیت های حرکتی که دارد نیز بسیاری از عوارض احتمالی بعد از جراحی را به همراه نداشته باشد و از این بابت با مشکلی مواجه نشود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 13:11
    بازدید : 415

    عمل لیپوماتیک متدی نوین برای خروج چربی های اضافه

    >> خروج چربی بدن با لیپوماتیک 

    در عصر حاضر شاهد این امر هستیم که پیشرفت علم سبب روی کارآمدن شیوه هایی بسیار کاربردی و ایمن جهت لاغری و تناسب اندام شده است. عمل لیپوماتیک بهترین نمونه از روش های موجود است که با بروزترین دستگاه های روز دنیا انجام می شود. لیپوماتیک متدی نوین برای خروج چربی های اضافه است و بیشترین کاربرد را برای افرادی دارد که با تجمع سلول های چربی در برخی از اندام های بدن مواجه شده اند.   خروج چربی با لیپوماتیک

     

    >> عمل لیپوماتیک بهترین روش لاغری موضعی

    روند رشد و پیشرفت تکنولوژی همیشه به صورتی بوده است که کار های انسان بخصوص در زمینه پزشکی رو به بهبود و آسان تر شدن باشد. خوشبختانه ما این موضوع را به طور محسوس در موضوع تناسب اندام مشاهده می کنیم. پزشکان و محققان با تلاش فراوان توانسته اند بهترین روش های پیکر تراشی را ابداع کنند که هیچگونه عارضه ای را به دنبال ندارد. نام این متد لیپوماتیک است.   خروج چربی با لیپوماتیک   عمل لیپوماتیک متدی نوین برای خروج چربی های اضافه است و اکثر بیمارانی که برای انجام این روش به جراح مراجعه می کنند، دارای اضافه وزن می باشند و در برخی از اندام های بدن از جمله: شکم، پهلو، ران، پشت و ... دارای توده های چربی اند. این سلول های چربی تجمع یافته به مرور زمان و طی سالیان دراز پدید آمده و با رعایت رژیم غذایی از بین نخواهند رفت. با عمل لیپوماتیک که روشی استاندارد و ایمن است می توان به راحتی از شر این توده های چربی رهایی یافت. جالب است بدانید که مزایای این روش سبب شده است تا سیر طرفداران آن در سراسر نقاط جهان روند صعودی خود را طی کند و همه روزه به تعداد آنان اضافه شود.  

    >> آشنایی با عمل لیپوماتیک و روش انجام آن

    لیپوماتیک جدیدترین و کم تهاجمی ترین روشی است که برای لاغر و خوش اندام شدن بکار می رود. افراد دارای اضافه وزن در کمترین زمان ممکن می توانند به بزرگ ترین رویای خود که لاغری موضعی بدن است دست پیدا کنند. چربی های نواحی چاق بدن از جمله شکم و پهلو و ... با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته شکسته شده و از بدن تخلیه می شوند. شاید بسیاری از افرادی که در گرفتن رژیم های غذایی موفق بوده اند و حتی ورزش را از زندگی روزانه خود حذف نکرده اند باز هم نتوانستند به نتایجی مطلوب در لاغر کردن بعضی از اندام های خود دست یابند، لذا عمل لیپوماتیک این کار را برای آن ها بسیار آسان کرده است. در حقیقت در مورد لیپوماتیک نمی توان از واژه سوزاندن چربی ها استفاده کرد چرا که این فرآیند بسیار مدرن است و باعث از بین رفتن و غیرقابل استفاده شدن سلول های چربی نمی شود، بلکه فقط آن ها را خورد می کند.  

    >> آشنایی با مزایای لاغری با لیپوماتیک

    یکی از مزایای قابل توجه لیپوماتیک اینست که امکان استفاده مجدد از چربی ها فراهم خواهد بود. در سایر روش ها سلول های چربی ذوب شده و در اثر حرارت از بین می روند ولی در عمل لیپوماتیک این اتفاق نمی افتد. بکارگیری سلول های چربی برای خوش فرم کردن سایر اندام های بدن مانند سینه کاربرد فراوانی دارد. جهت این کار تنها با خالص سازی سلول های چربی فرد می تواند از پروتز سینه و باسن نیز برخوردار شود. لیپوماتیک دارای کمترین دوران نقاهت است. زمان مورد نیاز برای انجام عمل لیپوماتیک اندک است و همانند روش هایی که در دهه های گذشته بکار می رفت نیازی به صرف زمان و انرژی زیاد جراح نمی باشد. در این روش علاوه بر اینکه اندام لاغر می شود پوست کاملا صاف و زیبا خواهد شد و حالت انقباضی که در آن بوجود می آید از ایجاد شلی و افتادگی جلوگیری می کند. میزان کبودی، درد و بسیاری از عارضه های مشهود و قابل توجه در سایر روش ها در لیپوماتیک در حداقل میزان خود قرار دارد.  

    >> بعد از لیپوماتیک

    بعد از لیپوماتیک پوست اندام حالت لیفت و سفت شدن پیدا خواهد کرد. برخی از افراد که دغدغه شلی پوست بعد از لیپوماتیک را دارند باید بدانند که چنین اتفاقی برای پوست آن ها نخواهد افتاد مگر اینکه سن بیمار بالا بوده و به یا به دلایلی خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی پوست بسیار ضعیف شده باشد.  

    >> نکات مهم قابل اجرا در مورد عمل لیپوماتیک چیست؟

    1. قبل از جراحی لیپوماتیک بهتر است معده پر نباشد و از یک شام بسیار سبک در ابتدای شب استفاده شود که زودهضم باشد.
    2. بعد از جراحی لیپوماتیک فرد نباید ورزش های سنگین انجام دهد تا بهبودی سریع تر حاصل شود.
    3. از مصرف مواد الکلی باید به شدت جلوگیری شود.
    4. استعمال دخانیات حداقل یک هفته قبل از عمل لیپوماتیک باید حذف شود چرا که اثرات سوء دارد.
    5. توصیه می شود که بیماران ابتدا در کاهش وزن خود تلاش داشته باشند و سعی کنند تا جای ممکن میزان اضافه وزن را کاهش دهند.
    6. استفاده از گن های مخصوص پس از لیپوماتیک بهترین اثر را در جمع شدن پوست دارد.
    7. حالت نشستن باید تا چند روز از زندگی فرد حذف شود.

     

    >> و اما عوارض جراحی لیپوماتیک ...

    این روش پرطرفدار دارای عوارض خاص و قابل توجهی نیست و نگرانی برای بیماران به همراه ندارد. در واقع در عمل لیپوماتیک میزان عوارض و مشکلات احتمالی به بسیار کاهش یافته است. بیماران باید توجه داشته باشند و این عمل را نزد یک جراح ماهر و باتجربه انجام دهند تا بهترین نتایج را بدست آورند.  

    >> تفاوت لیپوماتیک و لیپوساکشن

    ساکشن از جمله روش های اولیه پیکرتراشی می باشد که در آن توده های چربی توسط یک دستگاه مکیده شده و به بیرون هدایت می شود. لیپوساکشن در سطوحی پایین تر از لیپوماتیک قرار می گیرد و بسیاری از مزایای لیپوماتیک را ندارد. در لیپوساکشن میزان درد و خونریزی در بیماران بیشتر است و بیماران باید دوران نقاهت بیشتری را برای رسیدن به بهبودی کامل بگذرانند. لیپوماتیک روشی است که با بی حسی موضعی انجام می شود و بسیاری از عوارض روش هایی که در آن ها از بیهوشی کامل و یا دارو های آرام بخش استفاده می شود را ندارد.  

    >> تفاوت لیپولیزر و لیپوماتیک

    لیپولیزر یکی از روش های لاغریست که در آن با ایجاد سوراخ هایی کوچک لوله ای با قطر اندک را درون بافت فرو می برند و چربی های تجمع یافته را با استفاده از اشعه به حالت مایع درآورده و سپس از آن خارج می کنند. نحوه خروج چربی ها با ساکشن خفیف است. طی این شیوه چربی ها حرارت دیده و ذوب می شوند. در لیپوماتیک چربی های اندام های بدن با لرزش و ویبره، تخریب و شکسته می شوند. طی این شیوه هیچگونه حرارتی موجب تخریب بافت چربی نمی شود و سلول های شکسته شده جهت انجام سایر جراحی های زیبایی و پر شدن اندام ها مانند پروتز سینه یا باسن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    امیر علوی
    سه شنبه 16 بهمن 1397 - 13:42
    بازدید : 399

    آیا کاشت ابرو با موی دیگران امکان دارد؟

    >> کاشت ابرو با موی دیگران

    کاشت ابرو سالهاست که مورد توجه افراد به خصوص خانم هایی که به زیبایی صورت خود اهمیت می دهند قرار گرفته است. این عمل حاصل علم پزشکان در زمینه ی پوست و مو و هنر دست آن ها است. برای اولین بار کاشت مو در ناحیه ی سر صورت گرفت. به دلیل حساسیت ابرو نسبت به موی سر کاشت در این ناحیه باید بسیار با دقت بیشتر صورت گیرد تا بتواند به خوبی خواب و زیبایی مورد نظر فرد متقاضی را ایجاد کند. داشتن چهره ای جذاب بدون نیاز به ابروی زیبا نیست و این بخش از صورت تأثیر فوق العاده ای بر چهره می گذارد.   کاشت ابرو با موی دیگران   همین امر باعث شده تا روش هایی متعددی برای زیباسازی ابرو پا به عرصه ی وجود بگذارد. کاشت ابرو یکی از بهترین و تخصصی ترین عمل هایی است که در ناحیه ی ابرو چه در سنین پایین و برای زیبایی و پرپشت کردن موها و چه در سنین بالا و به دلیل ریزش ابرو بر اثر بیماری های مختلف و اختلالات هورمونی ناشی از آن ها انجام می گیرد. روش کاشت ابرو نسبت به دیگر روش ها طبیعی تر و زیباتر است به همین علت بین افراد محبوبیت بیشتری دارد.   کاشت ابرو با موی دیگران  

    >> کاشت ابرو در یک نگاه

    کاشت ابرو به روش های مختلفی صورت می گیرد که در همه ی روش ها از موی نقاط خاصی از سر (پشت گوش) به عنوان بانک مو استفاده می شود. فولیکول های جدا شده از سر آماده ی کاشت می شود و در ناحیه ی ابرو با توجه به طرحی که فرد متقاضی به کمک پزشک انتخاب کرده است در شکاف های کوچکی قرار داده می شود. این موها بعد از مدتی شروع به ریزش می کنند و دوباره رشد می کنند. بانک مو در این روند بسیار مهم است. در اصل کاشت ابرو باید بر اساس معیارهای خاصی صورت گیرد که بانک مو در آن بیشتری اهمیت را دارد. حال می خواهیم ببینم آیا می توان از بانک موی افرادی دیگر برای کاشت ابرو در فردی دیگر استفاده کرد؟  

    >> امکان پیوند موهای فردی دیگر برای کاشت ابرو

    برخی افراد این سؤال برایشان پیش می آید که آیا می توان از موهای فردی دیگر استفاده کرد؟ ممکن است فرد دارای مشکلاتی در بانک موی خود باشد و نتواند از آن استفاده کند. هر چند برای ابرو تعداد فولیکول موی زیادی نیاز نیست ولی باز هم اگر بانک موی پشت گوش ضعیف باشد، نمی توان پرپشتی لازم را برای ابروها ایجاد کرد. از این رو می بینیم که گاهی اوقات افراد این سؤال برایشان پیش می آید که بانک موی دیگران مناسب است یا نه؟ ولی بهتر است که بدانید تاکنون هیچ راهی برای استفاده از موی دیگران به عنوان بانک مو برای فرد دیگری وجود ندارد. بدن هر کس دارای آنزیم ها و موادی در خود است که توسط بدن دیگران به عنوان آنتی ژن شناخته می شوند و با آن ها مبارزه می کند.  

    >> چرا نمی توان از فولیکول های موی دیگران برای کاشت ابرو استفاده کرد؟

    دلیل این که نمی توان از موی دیگران برای پیوند در ناحیه ی ابرو استفاده کرد به دلیل عدم تطابق ویژگی های بافتی و سیستم های ایمنی بین بدن انسان های مختلف است. به همین علت هنگامی که از موی افراد دیگری استفاده شود این موها پس زده می شوند و شروع به ریزش کامل می کنند. بدن هر کس فولیکول های مربوط به موهای خودش را می پذیرد و موهای دیگران را پس می زند. حتی ممکن است در مواردی عفونت شدید و بیماری را هم در بدن فرد ایجاد شود. از این رو فرآیند کاشت ابرو از بانک موی دیگران به هیچ عنوان و توسط هیچ پزشکی در دنیا صورت نمی گیرد. حتی در مورد دیگر اعضای بدن که قابل پیوند هستند باید این نکته را در نظر داشته باشیم که حتی اعضایی مانند قلب، کلیه و ... هم ممکن است پس از پیوند پس زده شوند و برای جلوگیری از این مشکلات فرد تا پایان عمر داروهایی را باید مصرف کند. مصرف این داروها باعث ریزش مو در فرد می شود ولی به دلیل این که برای ادامه ی حیات نیاز به عضو مورد نظر دارد ریزش مو را تحمل می کند و آن را می پذیرد. پس می بینید که این وضعیت برای خود موها نمی تواند قابل پذیرش و پیوند باشد. همچنین استفاده از داروهایی که به طور دائم باید مصرف شوند نمی تواند فرد را ترغیب کند که کاشت مو یا ابرو حتی در صورتی که مقدور باشد انجام دهد. شاید در آینده بتوان با روش های دیگری از موهای افراد دیگر استفاده کرد ولی تاکنون پیشرفت تکنولوژی و پزشکی هم نتوانسته به این نوع درمان کمک کند.  

    >> چرا از پشت گوش برای بانک مو جهت کاشت ابرو استفاده می شود؟

    تجربه و علم در کنار هم باعث شده تا کاشت ابرو امروزه در بهترین وضعیت خود قرار گرفته باشد. از این رو نتیجه انتخاب بهترین منطقه برای کاشت ابرو بخش پشت گوش است. در این ناحیه موها نرم تر و دارای ظرافت بیشتری هستند و به راحتی می توان در آن ها خواب مناسب بخش های مختلف ابرو را ایجاد کرد. ظرافت در کاشت ابرو حساسیت آن را بالا می برد و هر پزشکی پس از سال ها کاشت مو اقدام به کاشت در بخش ابرو می کند؛ زیرا علاوه بر تخصص باید هنرمندی و دقت لازم نیز در این ناحیه اعمال شود. موهای پشت گوش پس از تجربه های زیادی که در کاشت ابرو به دست آمد بهترین قسمت شناخته می شوند و امروزه از این ناحیه به عنوان بانک موی ابرو استفاده می شود. البته در حال حاضر پزشکان متخصص و محققان در حوزه ی بر روی کاشت مو دیگر نقاط بدن هم کار می کنند و حتی برخی مواقع هم از آن استفاده می شود. البته این عمل در زمانی صورت می گیرد که بانک مو در بخش سر ضعیف باشد و شرایط خاصی را می طلبد که موی بدن بتواند زیبایی و تقارن لازم را در ناحیه ی کاشت داشته باشد و همین طور ماندگاری لازم را داشته باشد. ولی به هر حال رایج ترین بانک موی ابرو همان ناحیه ی پشت گوش می باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد عمل زیبایی کاشت ابرو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید

     

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    دوشنبه 15 بهمن 1397 - 13:27
    بازدید : 424

    وکس، تیغ یا لیزر موهای زائد بهتر است؟

    >> وکس، تیغ یا لیزر موهای زائد بهتر است

    لیزر موهای زائد روشی نوین و ایده آل برای از بین موهای زائد افراد است. هم مردان و هم زنان می‌توانند از این روش برای از بین بردن موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن خود استفاده کنند. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی برای همه افراد با هر جنسیتی می‌تواند انجام شود.   وکس، تیغ یا لیزر موهای زائد بهتر است؟   هر چند توصیه می‌شود که این کار حتما در مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو انجام شود. چرا که در این مراکز از پزشکان متخصص زیبایی پوست و مو و تکنسین و اپراتورهای مجرب، کارآزموده و آموزش دیده بهره می‌گیرند. همچنین در این مراکز از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 استفاده می‌شود. دستگاه‌ هایی که هر کدام برای از بین بردن موهای زائد قسمت خاصی از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین میزان و مقدار تابش اشعه‌های لیزر از این دستگاه‌ها برای هر نوع پوستی متفاوت و متغیر است.   وکس، تیغ یا لیزر موهای زائد بهتر است؟   همه این موارد توسط پزشک متخصص زیبایی پوست و مو در این مراکز و کلینیک‌های تایید شده و دارای مجوز از وزارت بهداشت مشخص شده و به اپراتور و تکنسین‌های آموزش دیده آنجا منتقل می‌شود تا هیچ گونه سوختگی یا مشکل پوستی حادی برای شخص مراجعه کننده و بیمار پس از لیزر درمانی ایجاد نکند. با این حال در ایران شاید لیزر موهای زائد دیرتر از سایر کشورها به عنوان یک روش اصولی، علمی و کاملا موثر برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار گرفته است و هنوز عده‌ای از مردم روش‌های قدیمی تر برای از بین بردن موهای زائد خودشان را به این روش کاملا بی خطر، ایمن، موثر و بدون درد ترجیح دهند. اگر هنوز تردید دارید که کدام روش بهتر است و کدام روش بدتر، ما در این مقاله از بین بردن موهای زائد با لیزر، وکس و تیغ زدن را بررسی  و مزایا و معایب هر کدام را ذکر کرده ایم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.    

    >> از بین بردن موهای زائد با دستگاه‌های لیزر

    در روش لیزر موهای زائد، دستگاه‌های مجهز به فناوری لیزر با تابش پرتوهای لیزر در طول موج‌های مختلف به طور مستقیم به رنگدانه‌های موجود در فولیکول مو حمله کرده و آنها را از ریشه می‌سوزاند. از بین رفتن فولیکول مو از ریشه باعث کاهش دائمی و همیشگی موهای زائد می‌شود. پس از چند هفته و تکمیل مراحل درمانی تمامی موهای زائد قسمت مورد نظر حذف می‌شوند. البته مدت زمان مراحل درمانی در لیزر موهای زائد برای پوست‌های تیره به نسبت موهای روشن بیشتر طول خواهد کشید. مزایای لیزر موهای زائد : حذف موهای زائد با لیزر برای کاهش دائمی آنها یک روش بسیار عالی است. لیزر درمانی اگر در مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو و زیر نظر پزشک متخصص و تکنسین و اپراتور مجرب، کارآزموده و آموزش دیده انجام شود، باعث ایجاد کمترین آسیب و ناراحتی برای پوست ناشی از تابش اشعه‌های لیزر می شوند و در مقایسه با وکس زدن فشار بسیار ملایم تری برای پوست دارد. بیشتر مراجعه کنندگان و بیماران به حداقل 6-12 جلسه درمانی در طول ماه نیاز دارند تا بتوانند به درمان‌های تکمیلی و مراقبت‌های پس از لیزر موهای زائد بر روی پوستشان بپردازند. این یعنی هزینه از بین بردن موهای زائد در دراز مدت به نسبت روش‌های دیگر بسیار کمتر برای مراجعه کنندگان و بیماران تمام خواهد شد، چرا که این یک روش دائمی است. معایب لیزر موهای زائد: از بین بردن موهای لیزر می‌تواند برای افراد دارای موهای قرمز، بلوند، سفید یا خاکستری به دلیل عدم وجود رنگدانه، تاثیر بسیار کمتری داشته باشد و مدت زمان بیشتری طول بکشد تا آنها به نتیجه دلخواه و مورد نظر خود دست پیدا کنند. احساس برخورد اشعه‌های لیزر به پوست مشابه احساس برخورد کش با آن است و بسیار درد اندک و کمی دارد که این احساس هم فقط در جلسه اول به فرد مراجعه کننده و بیمار منتقل می‌شود و پس از جلسه اول در جلسات بعدی هم این احساس را نخواهند داشت. با این حال برای افرادی که آستانه تحمل و درد کمتری دارند در کلینیک‌های تخصصی از ژل‌های بی حس کننده برای آنها استفاده می‌شود تا هیچ گونه درد و نارحتی‌ای در طول درمان احساس نکنند.  

    >> از بین بردن موهای زائد با وکس زدن

    وکس زدن به عنوان روشی معمول برای حذف موهای زائد در میان مردم شناخته می‌شود. در این روش با ریختن موم گرم، مو از ریشه کنده می‌شود. موم داغ به طور مستقیم بر روی پوست ریخته می‌شود و قبل از اینکه خنک شود، در جهت مخالف رشد مو، آنها کنده می‌شوند. پس از برداشتن موم، پوست بسیار صاف و نرم می‌شود. مزایای وکس زدن: مو از ریشه و بسیار سریع و فوری حذف و پوست صاف و نرم می‌شود. با این حال، رشد مجدد موهای زائد معمولا پس از 2-3 هفته باز می‌گردد. معایب وکس زدن: چون موم داغ بر روی پوست ریخته می‌شود، باعث قرمزی، درد، تورم و سوزش به خصوص برای پوست‌های حساس می‌شود. هرچند استفاده از این روش برای نقاط حساس بدن مثل قسمت‌های داخلی ناحیه تناسلی، غدد لنفاوی زیر بغل و بافت پستان، آسیبی وارد نمی‌کند، اما به دلیل مرطوب بودن پوست این نواحی، باعث ایجاد چرک، عفونت، درد و تورم در این نواحی می‌شود.  

    >> از بین بردن موهای زائد بدن با تیغ

    اصلاح کردن با تیغ برای از بین بردن موهای زائد برای مردان و زنان یک روش معمول است و تقریبا همه افراد حداقل یک بار از این روش استفاده کرده اند. در ادامه مقاله به مزایا و معایب استفاده از این روش برای از بین بردن موهای زائد می‌پردازیم. مزایای تیغ زدن: از بین بردن موهای زائد و اصلاح با این روش بسیار آسان و در دسترس است. هر مرد و زنی به راحتی و تنهایی می‌تواند در حین استحمام از این روش برای از بین بردن موهای زائد هر قسمتی از بدن خود استفاده کند. معایب تیغ زدن: استفاده از این روش ممکن است خطرناک باشد. چون تیغه‌های تیز تیغ اصلاح به صورت مستقیم با رگ‌های بدن در ارتباط است و ممکن است اشتباهی باعث بریدگی قسمتی از بدن خود شده و زخم و جراحتی در آن قسمت ایجاد کنید. همچنین این تیغ‌ها باعث ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی شود؛ چون بازیافت کردن آنها به سادگی صورت نمی‌پذیرد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    يکشنبه 14 بهمن 1397 - 13:32
    بازدید : 407

    تزریق چربی در باسن و عوارض های آن

    >> عوارض تزریق چربی در باسن

    عوارض تزریق چربی در باسن علاوه بر مزایای زیادی که این روش زیبایی دارد قبل از استفاده از این روش بهتر است به دقت توسط فرد بررسی شود و یا از پزشک متخصص مربوطه در این مورد اطلاعات کافی کسب شود. در واقع یکی از روش های غیر جراحی که به منظور برجسته و بزرگ کردن باسن مورد استفاده قرار می گیرد تزریق چربی می باشد.   عوارض تزریق چربی در باسن   در این روش میزان چربی مورد نیاز از بدن خود فرد برداشته می شود از این رو تزریق چربی را می توان طبیعی ترین راه برای بزرگ کردن و برجسته کردن باسن به شمار آورد. بهترین کاندیدها برای بزرگ کردن باسن و یا فرم دهی از طریق تزریق چربی مردان و زنانی هستند از سلامت عمومی برخوردار می باشند و در نواحی دیگری غیر از باسن دارای چربی های موضعی و اضافی می باشند.

     

    عوارض تزریق چربی در باسن  

    >> تزریق چربی به باسن عیوب مختلفی را برطرف می کند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشد:

    1. تخت بودن و صاف بودن باسن.
    2. افتادگی و شل بودن باسن.
    3. زمانی که دو طرف باسن نامتقارن باشد.
    4. کوچک بودن باسن و تناسب نداشتن آن با اعضای دیگر بدن.
    5. کاهش وزن زیاد که موجب تغییر شکل باسن شده باشد.

     

    >> استفاده از روش تزریق چربی برای فرم دهی به باسن

    برای تزریق چربی به باسن ابتدا با استفاده از روش لیپوساکشن چربی مورد نیاز از نواحی دیگر بدن برداشته می شود. متخصص برای انجام این کار از یک کانولای باریک و بلند 3 میلی متری که دارای سوراخ های 1 میلی متری می باشد به منظور برداشت چربی از مناطق مشخص بدن استفاده می کند. سپس چربی در دستگاه سانتریفیوژ پردازش می شود و در آخر چربی پردازش شده به باسن تزریق می گردد. چربی پردازش شده از طریق کانولاهای مخصوص در طی صدها تزریق به باسن تزریق می گردد.پس از تزریق چربی به باسن به بیماران توصیه می شود که از نشستن های طولانی برای مدت زمان دو هفته پیشگیری کنند. از مهم ترین دلایل توصیه متخصصین برای انجام این کار پیشگیری از آسیب رساندن به چربی ها می باشد. همچنین بیمار باید از خوابیدن به روی شکم و یا پهلو خودداری کند. پس از تزریق چربی به باسن چند ماه طول می کشد تا تورم ایجاد شده بر روی باسن به طور کامل از بین برود و پس از این که تورم از بین رفت نتیجه عمل شخص مشخص می شود. امروزه محبوبیت عمل حجیم کردن نسبت به گذشته افزایش یافته است و یکی از مهم ترین دلایل آن را می توان محبوبیت افراد مشهوری به شمار آورد که با ورزش کردن باسن خود را خوش فرم می کنند.

     

    >> عوارض تزریق چربی به باسن

    در ارتباط با عوارض تزریق چربی به باسن می توان گفت هر عمل جراحی علاوه بر مزایای خاص خود عوارض جانبی مختلفی خواهد داشت ولی اگر تزریق چربی به باسن توسط متخصصین و پزشکان مجرب انجام شود عوارض تزریق چربی به باسن به حداقل می رسد. عوارض تزریق چربی به باسن معمولا در حجم هایی که بالای یک لیتر تزریق در هر باسن باشد رخ می دهد و یا زمانی که لیپوساکشن بالای 5 لیتر باشد بروز می کند که در این صورت ممکن است بدن فر با کمبود مایع مواجه شود بنابراین بهتر است بیمار پس از عمل از الکترولیت های ورزشی استفاده کند زیرا برای تزریق چربی از لیزر استفاده نمی شود و لیزر موجب نابود شدن سلول های چربی می شود. برای پیشگیری از عفونت بهتر است تزریق چربی به هر طرف باسن در حد یک لیتر و یا کمتر باشد. از دیگر عوارض نادر تزریق چربی به باسن جمع شدن مایع در محل لیپوساکشن است که در این صورت ممکن است نیاز باشد پزشک به وسیله آسپیراسیون تخلیه کند. در صورتی که فرد از لباس فشاری (گن) پس از عمل استفاده کند احتمال تجمع مایع کاهش پیدا می کند. تزریق چربی به باسن به صورت سرپایی انجام می شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب و پیشگیری از عوارض جانبی بهتر است فرد تا مدت زمان 24 ساعت سوند اداری داشته باشد و از آنتی بیوتیک مناسب برای هر دوره از عمل که توسط پزشک تجویز می شود استفاده کند.

     

    >> نکات مورد توجه پس از تزریق چربی به باسن

    محدودیت های پس از تزریق چربی به باسن شامل موارد زیر می باشد: فعالیت بیمار برای مدت زمان 1 تا 2 هفته بعد از عمل باید محدود شود و از لباس فشاری یا گن برای مدت زمان 4 الی 5 روز به صورت مداوم استفاده کند. بیمار بهتر است برای مدت زمان دو هفته تحت نظر پزشک معالج خود قرار گیرد تا از نظر بروز عفونت چک شود و خود بیمار نیز باید باسن خود را از نظر نقاط قرمز که ممکن است از علائم عفونت باشد چک کند. برای مدت زمان 12 هفته بهتر است بیمار از گن استفاده کند و پس از 6 هفته بیمار می تواند فعالیت های سبک خود را انجام دهد و با گذشت 12 هفته اجازه فعالیت های غیر محدود شدید و ورزشی به بیمار داده می شود. پس از تزریق چربی به باسن مقداری از چربی تزریق شده از طریق فرآیند سوخت و ساز بدن جذب می شود. بنابراین تمام چربی تزریق شده ماندگار نخواهد بود اما آن مقدار چربی که باقی می ماند تا زمانی که وزن فرد ثابت باشد دائمی خواهد بود.

     

    >> روش های تزریق چربی به باسن

    بسیاری از کلینیک ها هنگام عمل تزریق چربی به باسن از بی حسی موضعی بر روی بیمار استفاده می کنند و ممکن است در طول انجام این روش کمی درد و ناراحتی برای بیمار به وجود آید. در کنار عوارض جانبی تزریق چربی به باسن که یکی از رایج ترین آنها تورم می باشد که با گذشت چند هفته فروکش می کند، مهم ترین مزیت استفاده از این روش برای بزرگ کردن باسن این است که با تزریق چربی به باسن به طور همزمان دو کار انجام می شود یک این که مقداری از چربی اضافی قسمت های مختلف بدن برداشته می شود و دوم این که پس از تزریق چربی به باسن فرد اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند و باسن خوش فرم و زیبایی خواهد داشت. برای این که عوارض تزریق چربی به باسن به حداقل برسد بهتر است برای انجام این عمل به متخصصین و پزشکان حرفه ای که در این زمینه باتجربه هستند مراجعه کنید. مهم ترین نکاتی که در ارتباط با تزریق چربی به باسن وجود دارد این است که تزریق چربی باسن باید با بیهوشی عمومی و به صورت عمیق انجام شود تا چربی تزریق شده ماندگاری بیشتری داشته باشد. نکته دیگر این است که بیمار از آوردن چربی به منزل خود خودداری کند زیرا چربی باقی مانده هیچ گونه ارزشی برای تزریق مجدد ندارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    شنبه 13 بهمن 1397 - 12:51
    بازدید : 425

    تفاوت های کاشت مو و میکرواسکالپ سر

    >> تفاوت کاشت مو و میکرواسکالپ سر

    کاشت مو جز روش هایی است که به زیبا سازی چهره و یا درمان کم مویی در ناحیه ی سر کمک می کند. البته روش های متعددی با ترفندهای مختلف برای درمان طاسی به کار گرفته شده است که هر کسی یک نوع از این درمان ها را می پسندد. گاهی اوقات فقط سلیقه ی فرد نمی تواند در انتخاب نوع روش ترمیم مو مؤثر باشد و هزینه های اجرای آن ها نیز عاملی محدود کننده برای فرد قلمداد می شود.   تفاوت های کاشت مو و میکرو اسکالپ سر   از این رو سعی می شود روش های متعدد با هم مقایسه گردد تا فرد متقاضی بتواند با درک بیشتری نسبت به این روش ها اقدام کند و نتیجه ی کار بیشتر مد نظر او باشد. میکرواسکالپ مو نیز یکی از روش هایی است که در کنار کاشت مو حتی گاهی اوقات برای تکمیل کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد و یک سری مزایا و معایب نیز دارد.   تفاوت های کاشت مو و میکرو اسکالپ سر  

    >> کاشت مو و میکرواسکالپ مو چگونه انجام می گیرند؟

    با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بسیاری برای کاشت مو و ترمیم مو به وجود آمده اند. در روش های مختلف کاشت مو، از بخش بانک مو که در قسمت های خاصی از سر قرار دارند مانند پشت سر و پشت گوش، فولیکول های مو برداشته می شود و در ناحیه ی مورد نظر کاشته می شود. این فولیکول ها مدتی طول می کشد تا به شرایط جدید عادت کنند از این رو بعد از مدتی موها شروع به ریزش می کنند و با رشد دوباره ی موها پس از یک دوره ی چند ماهه به خوبی می توان مویی طبیعی و زیبا را در ناحیه ی طاسی سر مشاهده کرد. این مراحل در روش های مختلف ممکن است تفاوت های اندکی با هم داشته باشد و از دستگاه های مختلفی برای این منظور استفاده شود. ولی به طور کلی کاشت مو همین روند را دارد. میکرواسکالپ مو یک روش ترمیمی دیگر است که در ناحیه ی کف سر به کار می رود. در میکرواسکالپ، به جای کاشت موی طبیعی از جنبه های بصری این روش استفاده می شود و با ایجاد هاشورهایی در کف سر ظاهر ناحیه ی طاسی را به نحوی بهبود می بخشند. در این روش معمولاً هزینه کمتر از روش های کاشت است ولی شاید زیبایی آن ها چندان قابل مقایسه نیست. معمولاً از روش های میکرواسکالپ برای کسانی که کاشت مو انجام داده اند و به دلیل وجود بانک موی ضعیف تراکم لازم ایجاد نشده است، نیز استفاده می شود. پس از این که نتیجه ی کاشت مو کامل شد و فرد مراحل رشد مو را پشت سر گذاشت، ممکن است حتی برخی نواحی اصلاً کاشت مو جواب ندهد به همین خاطر در این بخش ها و بین موهای کاشته شده، از روش میکرواسکالپ برای پرپشت نشان دادن موها استفاده می شود.  

    >> تفاوت های کاشت مو با میکرواسکالپ مو

    1. در روش میکرواسکالپ مو، در اصل مویی وجود ندارد که شاهد رشد یا تراکم آن باشیم. میکرواسکالپ حالتی شبیه هاشور در ابرو را نشان می دهد که به پرپشت شدن ظاهری موها می انجامد؛ اما در روش کاشت ابرو از موهای طبیعی بدن استفاده می شود و پس از تکمیل نتیجه ی درمان، موهای کاشته شده مانند یک موی طبیعی رشد می کند، نیاز به اصلاح دارد و حتی ممکن است ریزش یا پرپشت شدن را به دنبال داشته باشد.
    2. کاشت مو معمولاً هزینه ای بیشتر نسبت به میکرواسکالپ دارد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که در روش میکرواسکالپ موها، کاری که پزشک یا تکنسین انجام می دهد به مراتب راحت تر و ساده تر از کاشت مو است. به همین علت هزینه ها هم به مراتب متفاوت است.
    3. در روش های کاشت، قبل از اقدام برای اجرای این کار فرد باید آزمایشات متعددی را انجام دهد و از لحاظ پزشکی در موارد مختلفی مورد درمان قرار گیرد؛ اما در روش میکرواسکالپ نیازی به آزمایش های تشخیصی وجود ندارد و معمولاً کار در یک جلسه ی کار و یک جلسه ی ترمیمی صورت می گیرد. زمان انجام هر دو روش بسته به وسعت منطقه ی درمان دارد.
    4. زمانی که برای کاشت مو و میکرواسکالپ یک ناحیه مورد نیاز است، تفاوت دارد. در روش کاشت مو زمان بسیار بیشتری نسبت به میکرواسکالپ نیاز است و ممکن است ساعت ها و حتی جلسه های متعددی برای کاشت نیاز به مراجعه به مراکز درمانی پوست و مو باشد.
    5. در میکرواسکالپ مو همان لحظه نتیجه کار قابل مشاهده است؛ اما در کاشت مو باید فرآیند رشد مو کامل شود که این فرآیند تا مرحله ی تکمیل کامل ممکن است حتی بیش از یک سال طول بکشد و به مرور نتیجه کامل تر و بهتر می شود.
    6. در روش های کاشت مو جراحی و زخم هر چند اندک در ناحیه ی بانک مو و نواحی مورد نیاز برای کاشت مو صورت می گیرد. از این رو مراقبت های پس از کاشت بیشتر از مراقبت هایی است که در میکرواسکالپ مورد نیاز است.
    7. روش های مختلفی که برای کاشت در نواحی مختلف سر انجام می شود، نتیجه مویی طبیعی است ولی در میکرواسکالپ حالتی شبیه به رنگ و نقش بر پوست سر دارد و ممکن است با دقیق شدن از ناحیه ی نزدیک قابل تشخیص باشد.

    روی هم رفته می توان گفت که میکرواسکالپ و کاشت مو هر کدام در مواقعی می توانند کارساز باشند. به عنوان مثال هنگامی که در نواحی از سر کاشت جوابگو نیست می توان از میکرواسکالپ استفاده کرد و یک روش تکمیلی خوب برای بهتر نشان دادن موهای سر در ناحیه ی طاسی است. همچنین در ریزش های موی قارچی و سکه نیز می تواند روشی مناسب باشد. ولی در هر صورت استفاده از کاشت مو بسیار مناسب تر است و در شرایطی که می توان از کاشت مو استفاده کرد به عهده گرفتن هزینه ی این کار مقرون به صرفه تر و ارزشمند تر از روش میکرواسکالپ است. معمولاً تعداد کمی از افراد به خصوص در سنین بالاتر روش میکرواسکالپ را نمی پسندند و حاضر نیستند از آن استفاده کنند. ولی روش کاشت روشی پرطرفدار است که هر کسی در هر سنی می تواند از آن بهره ببرد و نتیجه تقریباً در تمامی موارد دائمی است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    جمعه 12 بهمن 1397 - 13:23
    بازدید : 443

    بهترین فصل برای کاشت ابرو چه زمانی است؟

    >> بهترین فصل کاشت ابرو

    کاشت ابرو جز اعمال زیبایی و درمانی است که اخیراً به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی صورت جدا از زیبایی ابرو نیست و نقص در این بخش می تواند به مقدار زیادی چهره ی فرد را دچار اختلال کند. معمولاً افرادی که به دنبال عمل های زیبایی می روند، حساسیت زیادی بر نتیجه ی کار دارند و سعی می کنند قبل از اقدام تحقیقاتی وسیع در این مورد داشته باشند.   بهترین فصل برای کاشت ابرو   افراد زیادی شایعات و بحث های غیر علمی و یا حدس های مختلفی در مورد عمل های زیبایی و کاشت ابرو و مو دارند که ممکن است به ظاهر چندان هم بدون پایه و اساس نشان داده نشود ولی در واقع تأثیر آن ها در نتیجه ی عمل خنثی باشد. شاید شما هم چیزهایی در مورد فصل کاشت ابرو یا مو شنیده باشید. می خواهیم در این مقاله به بررسی این مسئله بپردازیم.  

    بهترین فصل برای کاشت ابرو

     

    >> اعتقادات مختلف در مورد فصل کاشت ابرو

    اعتقادات مختلفی در مورد کاشت ابرو وجود دارد که ممکن است خیلی پایه و اساس علمی نداشته باشد. به عنوان مثال برخی از شایعات وجود دارد که کاشت ابرو در بهار باعث می شود که ابروی پر پشت تری داشته باشید یا این عمل اگر در زمستان صورت گیرد نتیجه ی آن چندان خوب نیست. برخی نیز عنوان می کنند که کاشت ابرو در تابستان به دلیل گرم بودن هوا باعث عفونت و درد بیشتری می شود و عرق کردن این ناحیه مشکلاتی را برای کاشت ابرو به وجود می آورد. عده ای معتقدند که کاشت ابرو را می توان در زمان هایی خاص انجام داد. یا انجام آن را مقارن با بیماری هایی مانند سرماخوردگی در زمستان مشکل ساز می دانند و ترجیح می دهند در این فصل از انجام کاشت مو خودداری کنند. برخی نیز اعتقاد دارند عطسه و سرفه کردن در این مواقع باعث می شود تا موهای کاشته شده شروع به ریزش کند؛ اما بهتر است بدانید بیشتر این اعتقادات و شایعاتی که در این مورد وجود دارد پایه و اساس علمی ندارد. هر چند نباید تا مدتی پس از کاشت ابرو کارهای سنگین انجام داد ولی عطسه و سرفه در حدی فشار به این ناحیه وارد نمی کنند که این عمل را دچار مشکل کنند. از این رو کاشت ابرو در زمستان ایرادی ندارد. همچنین سرما و گرما نمی تواند بر نتیجه ی کاشت تأثیر قابل توجهی داشته باشد.  

    >> بهترین فصل کاشت ابرو چه زمانی است؟

    بسیاری از باورهایی که در مورد کاشت ابرو و زمان مناسب برای آن وجود دارد پایه علمی ندارد. فصل های مختلف هیچ تأثیری در نتیجه ی ابروی کاشته شده ندارد. ولی باید یک نکته را مد نظر داشته باشید که نتیجه ی کاشت ابرو حدود 6 ماه پس از عمل کاشت پدیدار می شود؛ مثلاً اگر در پاییز کاشت انجام شده باشد در بهار نتیجه ی آن پدیدار می شود و بالعکس. از لحاظ علمی هیچ محدودیتی در هیچ فصلی برای کاشت ابرو و مو وجود ندارد و نتایج این عمل کاملاً بسته به بدن فرد و تجربه و روشی است که در کلینیک پوست و مو انجام می گیرد. تبلیغاتی که برخی از سایت ها و کلینیک ها در رابطه با بهتر بودن کاشت ابرو در فصلی خاص دارند نمی تواند واقعی باشد. پس در هر زمانی می توانید برای این کار اقدام کنید. اگر دوست دارید در زمانی برای کاشت ابرو اقدام کنید که کمتر مجبور باشید در اجتماع ظاهر شوید می توانید برنامه ریزی های لازم را بر اساس زمان کار خود انجام دهید و نیازی به رسیدن فصل خاصی نیست. فولیکول های مو اگر به خوبی از بانک مو برداشت شده و در زمان قبل از کاشت شرایط مناسب برای آن ها فراهم شده باشد که آسیب به آن ها وارد نشده باشد نتیجه ی کاشت مطلوب است و پس از طی دوران رشد مو نتایجی خوب را می توان در بخش ابرو شاهد بود.

     

    >> مراقبت هایی که در هر فصل برای کاشت ابرو باید داشته باشید

    همانطور که گفته شد محدودیتی از بابت فصل کاشت فولیکول های مو در ناحیه ی ابرو وجود ندارد؛ اما شرایط مختلف در هر فصل یک سری مراقبت ها را به دنبال دارد. به خصوص اگر در شرایط آب و هوایی بسیار سرد یا بسیار گرم زندگی می کنید. به عنوان مثال در فصل تابستان اگر کاشت ابرو را انجام داده اید بهتر است که مراقب عرق ریختن در این ناحیه باشید و احتمال آلودگی همراه با عرق را بر روی این ناحیه کم کنید. با شستشوی به موقع ناحیه ی کاشت و پیشانی مانع از ورود میکروب ها به ناحیه ی زخم شوید تا احتمال عفونت را به صفر برسانید. همچنین در اثر گرم شدن ابرو ممکن است خارش در این ناحیه شدید شود و دقت داشته باشید که اقدام به خاراندن آن نکنید. در فصل زمستان نیز ممکن است به دلیل سرماخوردگی و آبریزش بینی دست کاری ناحیه ی دور ابرو بیشتر شود و احتمال آسیب زدن به ناحیه ابرو بر اثر سردرد و مشکلاتی از قبیل عفونت سینوزیت بیشتر شود. دردهای این ناحیه از سر بیشتر فرد را تحریک به مالش این قسمت می کند و ناخودآگاه ابروها بیشتر در معرض دست کاری قرار می گیرند. پس بهتر است این مراقبت های جانبی در زمان هایی که بیمار هستید صورت گیرد. همچنین در فصل بهار نیز برخی افراد دچار حساسیت های فصلی می شوند و ممکن است خارش در اکثر نقاط بدن خود داشته باشند. اگر جز این افراد هستید بهتر است داروهای ضد حساسیت را مصرف کنید تا ناخودآگاه منطقه ی کاشت ابرو را دست کاری نکنید و فولیکول های مو را دچار آسیب نکنید. به طور معمول در زمانی که عمل کاشت ابرو را انجام می دهید با توجه به شرایط بدنی شما و حتی شرایط محیط زندگی که بیمار در آن است سفارشات لازم را برای بیمار توضیح می دهد و تمامی نکات در جلسه ای آموزشی به فرد تذکر داده می شود. همچنین اگر فرد دچار بیماری خاصی باشد داروهای مناسب برای کنترل بیماری فرد برای او تجویز می شود. ولی به هر حال نتیجه ی کار بستگی به مراقبت هایی دارد که خود فرد باید در تکمیل کادر پزشکی و تکنسین ها انجام دهد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد عمل زیبایی کاشت ابرو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    پنجشنبه 11 بهمن 1397 - 15:06
    بازدید : 377

    کاشت مو به روش FUG و مزایای آن

    >> کاشت مو به روش FUG 

    کاشت مو روش های مختلفی دارد که از گذشته تا کنون دچار تحولات زیادی شده است. روش های ابتدایی نتوانستند چندان مطلوب به نظر برسند و سعی شد ایرادات آن در مراحل بعد برطرف شود و روش های جدیدی پایه گذاری شد. این روند تا کنون همچنان ادامه دارد و هر چند وقت یک بار، روش های جدیدی از کاشت مو پا به عرصه ی وجود می گذارد. روش FUG جز جدیدیترین متد هایی است که برای کاشت وجود دارد و توانسته به سمت کامل تر شدن این روش ها پیش رود.   کاشت مو به روش FUG   افرادی که از روش FUG کاشت مو استفاده می کنند موهایی طبیعی با خط رویش موی طبیعی در ناحیه ی کاشت مشاهده می شود که سبب می شود تا به خوبی نتیجه مد نظر بیمار باشد.

     

    >> کاشت مو به روش FUG

    FUG یا پیوند واحد فولیکولی در اصل روشی جراحی برای درمان ریزش مو است. این روش بیشتر به عنوان یک مکمل برای عمل کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد. در روش FUG قوانین و اصول کاشت مو بیش تر از روش های قبل مورد توجه واقع شده است.   کاشت مو به روش FUG   تمامی تفاوت هایی که در روش FUG وجود دارد به نحوه کاشتن مو در نواحی مورد نظر بر می گردد. در مرحله اول این روش مانند دیگر متد ها مو را از پشت سر برداشته و بدون جراحی و با بهره گیری از دستگاه های اتوماتیک این کار ها را انجام می دهند. سپس فولیکول های مو را در بخش جلویی سر کاشت می دهند.  

    >> مراحل مختلف کاشت مو به روش FUG

    برای شروع کاشت مو به روش های مختلف و FUG باید ابتدا یک سری آزمایشات و جلسات مشاوره توسط پزشک انجام گیرد تا در صورتی که مشکلی از بابت سلامتی در فرد وجود دارد یا دچار حساسیت و ... است بررسی ها و درمان های لازم قبل از اقدام به کاشت به خوبی انجام گیرد. سپس در شروع جلسه ی کاشت مو ابتدا از داروهای ضد تهوع و درد، آرام بخش و داروهای بیهوشی موضعی برای راحتی حال بیمار استفاده می شود.  

    >> مرحله اول روش FUG

    ابتدا بخش خط موی جلوی سر مشخص می شود. این کار با نظارت بیمار و فرد متقاضی و تا حدی با سلیقه ی فردی اعمال می شود. سپس ماده ی آرام بخش به بیمار تزریق می شود و این ماده به آرامی موجب ایجاد حالت خواب آلودگی در فرد متقاضی کاشت مو می شود. همچنین تزریق مواد بی حسی موضعی در بخش های سر و به طور کامل در پوست سر باعث می شود که در حین عمل برداشت مو دردی احساس نشود و کار راحت تر پیش رود. البته این فرآیند در طول روز و بارها انجام می گیرد تا درد جراحی به مراتب کمتر شود.  

    >> مرحله دوم کاشت مو به روش FUG

    با دستگاه های اتوماتیک و کاملاً عاری از میکروب و ضد عفونی شده، یک نوار پوستی از بخش بانک مو برداشته می شود و در ظرف مناسب قرار داده می شود. سپس به کمک تکنیک Closure Trichophytic محل زخم را بخیه می کنند. بخیه ها را به صورتی انجام می دهند که در کمترین زمان ممکن بدون ایجاد اسکار قابل توجه درمان و بهبودی حاصل گردد.  

    >> مرحله سوم کاشت مو به روش FUG

    در کلینیک های حرفه ای و معتبر، برای برداشت مو و فولیکول های آن از بخش جدا شده از بانک مو، از میکروسکوپ های فوق حرفه ای استفاده می کنند؛ زیرا دو دلیل رشد ضعیف مو کم آبی و تروما است. به همین علت این میکروسکوپ ها بدون گرما کار می کنند و بزرگنمایی لازم را دارند. از این رو مانع از خشک شدن یا ترومای مکانیکی فولیکول ها می شوند. همچنین انشعاب دقیق تر و بهتری از فولیکول های مو ایجاد می کنند. این فولیکول ها بسته به شرایط بانک مو و ناحیه ی کاشت در بخش مورد نظر برای کاشت آماده می شوند.  

    >> مرحله چهارم کاشت مو به روش FUG

    در این مرحله فولیکول های مو به بخش گیرنده پیوند زده می شود. این کار بسته به حجم منطقه ی کاشت تا چند ساعت طول می کشد. برای این کار شکاف های کوچکی در بخش پوست ایجاد می شود و به صورت کاملاً ماهرانه و با ظرافت فولیکول های مو را در ناحیه ی مورد نظر قرار می دهند. هر چه تجربه تکنسین بیشتر باشد درصد موفقیت بیشتر است. هنگامی که کاشت مو کامل شد، محل کاشت و اهدا کننده ی مو پانسمان می شود و توصیه های بعد از عمل نیز به بیمار داده می شود. استراحت و مراحل بعدی به طور کامل برای فرد توضیح داده می شود.

    >> فرآیند بهبود پس از انجام عمل کاشت مو به روش FUG

    بیماران متقاضی کاشت مو معمولاً پس از یک تا دو روز می توانند کارهای روزمره ی خود را انجام دهند. البته باید به دلیل این که فولیکول های مو هنوز به طور کامل در جایگاه خود قرار نگرفته اند و به اصطلاح شل هستند، از انجام کارهای سنگین تا 10 روز خودداری شود. به احتمال زیاد عمل کاشت به روش های مختلف از جمله FUG دارای درد در ناحیه ی دهنده است. این درد پس از تمام شدن بی حسی این منطقه بیشتر می شود که برای از بین بردن این مشکل داروهای مسکن و آرام بخش برای فرد تجویز می شود.  

    >> مزایای کاشت مو به روش FUG

    نتایج کاشت مو به روش FUG دائمی است و نگرانی از بابت ریزش بی رویه ی مو در بخش کاشت وجود ندارد. گرفت هایی که از بانک مو برداشت می شود بیش از 90 درصد سالم باقی می مانند که دلیل این امر می تواند به دستگاه های اتوماتیک و حساسی که در مراحل مختلف از آن ها استفاده می شود برگردد. همچنین موهایی که رشد مجدد داشته اند، کاملاً به صورت طبیعی رشد می کنند و حالت آن ها نیز طبیعی است. اگر خط کاشت مو توسط پزشک با تجربه طراحی شود و کاشت ظریفانه صورت گیرد در اکثر اوقات تشخیص کاشت مو بسیار مشکل است و حالت طبیعی موها زیبایی لازم را به فرد می دهد. این روش برای افرادی که دچار ریزش موی دائمی هستند و در بخش پشت سر خود بانک موی قوی دارند بسیار مناسب است. البته باید سلامت جسمی کاملی داشته باشند تا بتوانند از این روش به نحو احسن استفاده کنند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

    کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

    امیر علوی
    چهارشنبه 10 بهمن 1397 - 13:32
    بازدید : 450

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 290
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه